2009年6月20日星期六

公平?

好耐都無寫過有關"談職場心得"的文章,一來轉職後工作迫人,每日都忙於適應新工作及找新生意來源,無暇反省自已在職場上的得失,二來發覺坊間不少高人都有持續分享職場技巧,文章的可讀性比大口仔高出太多,所以獻醜不如藏拙。

兩個月過去,6月份的考試亦完了,週末的時間終於可以靜下來整理一下自已的思緒,當中當然亦包括工作上的體驗。

轉職後,可能要管理的人及競爭對手多了,這兩個月聽到最多的詞語係"公平"呢兩個字....

同事會問:老闆,點解佢可以咁我又唔可以?好似唔係好公平!

對手會問:兄弟,點解有D人會咁做爭生意,好似唔合法喎,唔公平!

每一次面對差不多的問題,大口仔都會以三寸不爛之舌,出盡口水令同事及對手"相信"呢個世界係公平既、個遊戲係公平既,你放心繼續做啦!

但其實我心諗,呢個世界邊有公平架?邊個諗到,唔違規,到時就做得快好世界架喇!有好多野亦唔係咁容易可以追究到,你地下下將時間同我研究公唔公平,不如放多D時間做好你份工好過啦!依家出面打緊仗呀兄弟!

你有冇面對(問過)相同既問題呢?你有乜睇法呢?有時間寫少少感想,等大口仔有多D靈感同大家分享多D呢方面既感受....

7 則留言:

匿名 說...

除左死亡,呢個世界另一樣好公平既就係大家都面對緊一d唔公平既野XD

btw..小弟的上司經常係小弟同其他下屬面前呻工作上的不如意,老細點點點咁...R R地頭...呻唔係只係向上唔向下,係chain of command來的嗎?

匿名 說...

我都覺得361這類股太多了,沒甚麼水位,但賣有品牌洗頭水上市都好像是第1隻。

今日我是來賣廣告的。

我的專講上市公司財技的博客。
http://realblog.zkiz.com/greatsoup
上市公司新聞:

http://realblog.zkiz.com/greatsoup38

JY 說...

當人們要求公平的同時,請記著你們也許同時踐踏著千千萬萬比你更受到"不公平"對待的人頭上...要分清楚你要求的是公平,還是要著數.....

匿名 說...

我看完你的職場心得, 講得好準, 尤其係現實都好準, 另外, 公平對我來說, 巳經沒有了, 寫字樓的兩個女人們,在公司做了十幾年, 講我是非, 不斷同人講我的壞話,講到連我老闆都信埋佢地一份, 而我根本沒有澄清的機會, 女人們想我走, 想我做唔掂, 樣樣都講少少, 等你做唔到野或做唔掂, 等老闆覺得你做野不ok, 加上她們不斷歪曲事實, 想害你, 我都唔知掂樣好, 大口仔, 你認為我可以點做好呀? 間間公司都有這些人的存在,
我要點做, 老闆先知道事實和那班女人的惡行呢? 她們不斷種傷我, 我真係防不聲防呀,兩個女人在老闆面前又扮到鬼咁有善, 背後不斷同人講想一巴擒死你,真係惡毒, 大口仔, 你教下我方法啦,

3kingsDad 說...

yes, agree~!

3kingsDad 說...

Fairness is not a gift in this world. If we have fairness given by other, it's only our luck to meet such a great giver. That's why we need love in the world.

In the actual world, without making effort, we can never obtain fairness~~~! Fairness is only the reward for those who have made a lot of effort in the past, or at present. So, you're right. If your subordinates have time to discuss fairness issue, please make full use of the time to equip themselves or make achievement for getting respects from other. As a result, they will have fairness.

蕃薯桔 說...

由出世開始已經唔公平,家庭、樣貌第,所謂公平只係相對大部分人能夠公平競爭下的定義。

Related Posts with Thumbnails