2009年4月25日星期六

生活

忙碌的生活持續....

新崗位的挑戰在於大口仔過往較少接觸這類工作,一上位即時要面對幾位老手的夾擊,同時要接替一位口碑麻麻的前管理人,接手的整個團隊基本上無甚系統,同事們都有心工作但大都處於單打獨鬥的困境。

大口仔要做的是聆聽、回顧、重組及強化,我要用最少的時間去整頓團隊,令所有隊員信任我,甘心為我工作,一起去追回前三個月的時間(還有業績),我信咱們可以,Yes We Can!

投資方面,仍然無乜值得講,形勢基本上無大變化,但時間開始站在投資者的一邊,大口仔會繼續"積累"資產,懶理市場的起起跌跌。

仲有想同大口老婆講(寫)句"我愛妳"(親口講及在筆記內寫),多謝妳在背後一直支持我,無左妳我同大口BB真係唔知點攪....

4 則留言:

richmapoor ma 說...

努力!加油!

Richmapoorma

若缺齋老人 說...

大口兄,你愈講愈令我E個冇人吼既傷心...

安諾勿斯 說...

大口兄可以係幾位老手o既夾擊下都可以咁鬆容不迫,遇強越強,小弟真係要向大口兄學習下。

匿名 說...

"我要用最少的時間去整頓團隊,令所有隊員信任我,甘心為我工作"

??D人不是為自己工作嗎? 為什麼要為你賣命, 他們天又不是蠢仔, 個個獨當一面.

Related Posts with Thumbnails