2009年4月26日星期日

印度上市@渣打集團

上個星期有一單新聞引起大口仔注意,據報渣打集團有意在印度上市集資10億美元。

作為股東,大口仔舉腳贊成渣打到印度上市,今時今日連阿毛都識講中國市場有幾亮麗,但曾幾何時與中國看齊的印度卻被受忽略。

作為新興市場的領先國際大行,渣打在印度及中國都有大量投資,印度的收入更於2008年追貼香港的貢獻,若渣打能在印度上市,對集團來說絕對係一個好消息。

唔知中國幾時先容許外資行到內地上市呢?

另外,請大家注意身體,密切留意豬流感的事態發展,隱約覺得事非尋常,但亦可能是世界經濟的轉捩點。

9 則留言:

若缺齋老人 說...

大口兄對"印度明明教育水平、英文程度、政制...都勝中國一籌但經濟總係飛唔起"講法有何意見?

大口仔 說...

若缺齋老人:印度的經濟還處於整頓階段,加上印度行傳統的資本主義,但法制又未能及時追上,所以較少世界級企業可以在這環境下誕生。相反中國行有社會主義特色的資本主義,即係經濟行資本主義,但必要時政府可以用非常手段擺平所有利害團體,若政府的水平在可接受水平,在經濟起飛階段會較易成功。

閒人 說...

想到SARS嗰時...
今次真係雪上加霜。

Herman 說...

豬流感的事態發展,隱約覺得事非尋常... agree

睇下大陸醫改趕唔趕得切
醫虊股可以起飛?

匿名 說...

若缺齋老人/大口仔 - Jim Rogers 在 Millenium Adventure 一書提及他途經印度時的經歷與及一點印度史﹐引伸至中印間的比較﹐值得參考。始終人地有第一身經驗﹐所見所聞會好到位。

安諾勿斯 說...

豬流感威力直迫SARS,如果唔可以有效控制到,好可能成為SARS翻板…

匿名 說...

去一次印度你就會明白同大陸差幾遠。隨便講幾樣如(1)貧富差距(2)基礎建設(3)老百姓心態都知道其發展不容易

N/A 說...

豬流感真係可大可小 !

Chindia 一書係一本認識中印兩國長短處比較的好書 !

若缺齋老人 說...

大口兄:匿老兄、謝!

Related Posts with Thumbnails