2009年7月18日星期六

澳門的十年 (2)

香港人是否羨慕澳門的十年,見仁見智。

同理,究竟社會主義、共產主義及資本主義誰者較好,大口仔相信這不單是值100萬的問題,各方好友就算留夠1,000個留言都不會產生一個"共識"。原因簡單,這問題在文明社會已經存在了上百年,試問又怎可能在數十個留言間就有答案?

人越大越明白世事很難非黑即白,好人壞人再不是細路哥時般容易分別。細個時,男仔十個有九個都玩過"三國演義"相關的電子遊戲。當年,與大部分人一樣,大口仔最喜歡選用劉備,希望以弱勝強,以正勝邪。

不過,當我對歷史的認識越深,我開始發覺劉備不如我認知的忠,曹操亦不如我認識的奸....

大口仔絕不介意網友們在大口仔筆記內互相以理性的態度討論任何問題,為的不是廣告費或讀者人數,在下反而珍惜朋友們在筆記內留下的所有真知灼見。是故,請便....

8 則留言:

匿名 說...

三國嘛, 因為傳媒(即羅貫中既三國演義) 話劉備夠晒忠義嘛. 而曹操就係奸雄........咁點解夏侯兄弟會對曹操咁好? 咁一定係曹操都夠晒忠義啦.....我唔會用劉備, 捉到佢一定比個郡佢, 等佢造反, 再打佢, 再捉....原因係因為覺得佢呃孫權...哈哈.

澳門今日其實比之前好得多, 舊時個個窮, 唔係白就黑, 今日雖然個個賭, 但旅遊服務亦見興旺, 當然政府應明白長賭必輸既道理, 先讓一部份人富起來, 再讓令一部份人跟上.

匿名 說...

樓上既補充: 十幾年前去過澳門, 同其政府做過D 嘢.

還有, 原來大口兄咁感慨既言論係因為再之前既所有留言....唔, 每個人有自己既思想, 無話邊個講得啱.

但有樣嘢我話我自己一定啱:

我係中國人, 我明白過去國家做過既錯事, 我會話比自己既後代聽, 祖先做既既錯事, 唔好再犯.
我亦明白, 以今時今日既中國民智, 突然間改變政體係自殺行為, 我可以做既就係教育中國既下一代成為好人 (一如大口兄捐錢比國內小朋友吧).

匿名 說...

Agree very much with the above viewpoints. In addition to the mistakes, I also explain to my children that China has some positive developments in different areas. China's economic reforms since 1978 have been a challenging journey. Though there were mistakes and problems, the economic reform strategies actually make quite a lot of sense, particularly when compared with other transitional economies (which adopted the strategy of shock therapy)

柒加伍 說...

十分同意。逢中必反人士應自我檢討一下。ficsxis

匿名 說...

"劉備不如我認知的忠,曹操亦不如我認識的奸",講得好!
正如在香港高舉民主大旗的人,不一定是奉行民主的,佢地大多只係靠呢枝旗搵食、搵著數。其中幾個頭頭把持的工會,一直以來運作模式,跟中國共產黨一模一樣。
同樣,保皇或親中,不一定是愛國的。
香港人要張開眼睇清楚呀。

匿名 說...

I am delighted to see some positive comments above. Many HK ppl are practical and have clear mindsets.

匿名 說...

在澳門回歸時,何厚華以八成支持率當選首長
首五年內,沒有進行很多大型改革
只是很普通的加強治安,新賭埸牌照,CPEA等
就已經將澳門在短短五年間轉型

當然,依靠賭業長期還是不行
後五年就漸漸民怨四起,
怨,是怨進步得不夠快

但,我認為香港就是一個錯誤示範
行政,本來就不能操之過急,
以務實既心態去行政反而有更好既成果
為何急於進行改建,急於發展旅遊區,
急於開放措施

回想一下,"問責制","普選"等等...
這一切政治動作,都是需要的嗎...
試問世界上哪個先進發達的國家,
會使用這種無謂且無用的手法去行政?

香港人只會挑剔,卻不懂得務實去處事
政治如此,工作如此,經濟也如此...
甚至一個小小的地區,或是教學也如此...

匿名 說...

渶代開國丞相蕭何,用道家的態度治國,不需改變現狀太多,任由社會的自我調節,便奠定了漢代四百多年的根基。(有點像較市場經濟)
其後曹參接手後,跟從蕭何的做法,正是蕭規曹隨,一樣成為一代名相。
其實香港近十年話要發展依樣個樣,但就無一樣搞得好,相反澳門可能真係無乜搞過,反而經濟仲好。
不過,香港600幾萬人,比澳門幾十萬人係難管治好多。中國更是13億人口,難為了中央,要管治咁大既國家。
自古做治國就係一個解決人民溫飽的問題,但依個問題唔係咁易解決,解決到已經係一代明君啦。
西方個制度行左幾百年,中國個制度行左幾十年,仲update左好多次,依家發展到有比其他亞洲國家甚至西方國家參考及抄考,都算進步好大架啦。
中國係有好多不足,多到嚇親人,不過每次失敗,中國都吸收左好多教訓,我相信有朝一日,中國除了經濟之外,民主自由都會成為其他國家仿佛既對象,不過要時間囉。西方用幾百年,我諗中國用幾十年都可以既。
對唔住,我都唔知自己講左d乜。

Related Posts with Thumbnails