2009年8月15日星期六

招行供股

招行將以不多於10供2的比例在年底或明年初進行供股,集資約180億....

對大部分人來說,銀行進行供股是種禁忌,大多數人認為是銀行不掂之舉,但實情又是否同"大眾智慧"有所出入呢?

Well,大口仔的想法比較奇怪,同渣打及匯控供股一樣,我非但不覺得供股是不利消息,如果供股不是純粹因為資不抵債而是希望增強資本的話,供股若有人肯供是多多益善的。

渣打早前公布好業績同時配股,目的是要由"好"升呢去到"最好"的層次。至於招行,收購永隆已證明買貴左超多,商譽減值令資本充足比率降至"頗佳"水平,雖然有母公司照住唔怕出事,但供股似乎是必然的選擇。

以週五的收市價計,招行的歷史PB約為3倍。在逆市中招行值唔值3倍PB?見仁見智!但我對供股後招行的興趣反而有所增加。

會為大家跟進....

2 則留言:

匿名 說...

個心覺得唔係好抵, 因為要填永隆呢間低級銀行既數....

究竟招行可唔可以改造永隆呢D 類老一輩既銀號呢?

匿名 說...

3968 is a very good bank, hope it will get smart on next purchase.

Related Posts with Thumbnails