2009年4月18日星期六

非人生活

過去一星期對大口仔來說是"非人生活",晚晚放工返到屋企已經播緊Cue Sir同佢支倚天Q,一日見到大口老婆同大口BB唔夠兩個鐘,都係o個句:忙到爆!

陪大口老婆同大口BB的時間都無,如果再日日寫大口仔筆記應該會俾雷劈,所以4月份大口仔筆記應該會由"日記"變做"週記",希望以低成本維持運作,或者好似大公司放無薪假咁,希望各倍讀者可以同大口仔共渡時艱。

投資方面,自己看法及做法無大改變,繼續以"積累"為主,若遇上目標資產跌進自己所訂立的買入區會將注碼分兩注買入。個人相信歐美金融股業績在2008年第四季已經見底,樓價的跌幅會少於股票,而且可以為投資組合帶來正現金流,繼續擔心國內金融股2009年的營運環境,不過十分希望自已睇錯。

另外,早前捐贈$2,000給苗圃行動的收據已經收到,有時間會Upload上網向各位善長匯報,大口仔估計額外的$2,000好大機會可以在短期捐出,多謝各位支持。

3 則留言:

若缺齋老人 說...

所以4月份大口仔筆記應該會由"日記"變做"週記" <- 大口兄學左曹仁超! XD

imak 說...

晚晚放工返到屋企已經播緊Cue Sir <---- 都唔係好差姐!!! 我日日易返去已經要同陀槍果位師姐 say 聲 hello!!

講真, 好多blogger 依家都變哂週記! 大家一齊捱啦! be happy, 你唔係至慘果個!

N/A 說...

大口兄: imak 說得對,一起捱過這段日子吧 !

Related Posts with Thumbnails