2009年7月11日星期六

變....

近兩個星期,有無發覺講"惡性通脹"的人少了?有的,亦轉口風說通脹就算不會短期到來,長期必至....

大口仔相信大家都會聽過凱恩斯的名句:長遠來說,我們都會一命嗚呼!短期不會到來,長期必至,咁長期即係幾時呢?

有睇開大口仔筆記的都知道大口仔在5月30日提出"通脹泡沫"的講法,當時個個都話美國印銀紙會引發惡性通脹,全世界跑去買資源股、買樓去保值,但看形勢似乎"通脹泡沫"出現的可能性越來越大。

如果你被近期的新股熱吸引、如果你因為怕通脹及銀行低息搶住買樓,大口仔希望各位可以小心為上,亦希望各位可以贏多D....

1 則留言:

阿爾伯特 說...

In long run, we're all dead ----> 正是如此

再加多幾句:
Never follow the crowd, do your own research, and have good risk management :)

Related Posts with Thumbnails