2010年1月3日星期日

恆指之狗 (Dogs of the Hang Seng) 2010

2009年1月1日寫了一篇"恆指之狗 (Dogs of the Hang Seng) ",指出上一年度的最差股份往往會成為翌年的較佳選擇。

一年過去,事實證明2009年這一理論是對的,若果投資者運用上述理論買入2008年跑輸大市的藍籌股,那2009年的投資回報已經大幅跑贏大市,亦能成功避開表現較差的股份。

大口仔相信理論或假設反映事實,除了隨機性還往往包括了一些隱藏了的市場行為。投資看似複雜,但若能化繁為簡,結果往往意想不到。

2009年已經成為歷史,2010的恆指之狗如下....

2009年跑贏恆指的藍籌股依次為:富士康(2038)、騰訊(700)、中信泰富(267)、利豐(494)、中國神華(1088)。

2009年跑輸恆指的藍籌股依次為:中移動(941)、港燈(006)、中電(002)、華潤電力(836)、聯通(762)。

3 則留言:

若缺齋老人 說...

港燈(006)、中電(002) <- E兩個會唔會話係因為根本唔係增長股,所以在大升市時一定跑輸?

(再換句話講,應該將佢地視為同債券近似既低風險組合成員,搏大升朋友當然唔會飲這杯茶,但有佢地既作用,唔應該因為升幅低而看輕佢地既作用~)

Unknown 說...

this is based on Mean reversion theory.

You'll Never Walk Alone 說...

well, I share kind of same feeling with you.

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!dDLWvl.ZFQHA2eb9TMVL_APODSs-/article?mid=6657

Related Posts with Thumbnails