2009年12月26日星期六

年檢 - 消費及地產類

蒙牛乳業:9月份將之加入投資組合,三個月的投資回報非常可觀,看好其成為中國的乳業民族品牌。買入時間在確定公司走出氰胺事件,中糧入股合力建立奶源是蒙牛最大的競爭優勢,如無意外應會超長期持有,伺機增持。

波司登:12月份在公布中期業績前加入投資組合,中期業績符合(輕微超越)大口仔預期,業績公布後股價回落,相信係因為市場趁好消息出貨,及後迅速反彈回移動平均線上。我認為現價遠未能反映公司的真實價值,但股價可能要到將近公布全年績時才能見真章。

大快活:11月份在公布中期業績前加入,中期業績符合大口仔預期,亦喚起市場對這隻滄海遺珠的關注。業績公布後1個月間股價升了接近20%,我預期大快活全年派息不會少於$0.48,相對大口仔的買入價派息率高於7%。除非股價再大幅上升,否則不會出售此優質股份。

大平洋恩利:較少提到的持股,但其實大口仔一直少量持有,原因係本人極度看好魚產品行業前景。公司已經過了大幅舉債擴張的階段,未來一兩年會是收成期,預計未來一兩年的業績增長率會高遠20-30%,已增加持股至"有意義"水平。

領匯:一隻極不受市民或部分投資者歡迎的股票,但無損其投資價值。8月份加入投資組合,11月份增持,現價相對買入價的股息率達5.5%以上,我未入夠貨,但相信領匯可於未來1-3年繼續每年保持最少10-20%增長,會超長線持有。

2 則留言:

會計仔 說...

我n 年前寫過少少少1174, 依隻野負債多係人都知, 牛市負債無問題, 問題是: 佢業務有3part,中漁既捉魚業務+做魚粉業務, 新加坡加二工, 大陸加工。佢幾年前開始新加坡果part 年年蝕錢 (excl finance cost) , 從來冇交待原因, 只係交待左consol results, 都係講中漁點好點好.

事後發現, 中漁業務同油價好大關係, 原睇實油價。

匿名 說...

波斯登業績公佈後急跌主因是淨現金急跌,有近二十億唔見了,而公告未列明。及後財務長於訪問中提及是買了定息產品,股價才站穩,及後正式中報中亦有列明才調頭回升。

Related Posts with Thumbnails