2008年1月25日星期五

入市?

連續兩日回升千點,你有興趣入市嘛?

如果會,點解兩三日間你既睇法會咁唔同既?正常人會等大減價先會大掃貨,包括衫、褲、鞋、自助餐、PSP等等,但唔包括股票。

中國人壽26蚊你唔買,係要33蚊升緊你先覺得抵,其實你係咪心理有問題?如果你都有呢種病態,請你遠離股市,呢道唔適合你玩。

匯豐各主要業務分析將於週末(希望....)上載。呢排日日做到9點幾,想死....

4 則留言:

山芭佬 說...

山芭佬以前讲过,其实股票系一个好奇怪的游戏.平时没人要,贵时有人你争我抢.
只要对自己的投资物有做功课,那你就跌时会更开心,因为可以用更平的价钱买入.升时也可以开心甘同自己讲,哈!眼光独到.

P/S:打广东话真系有D麻烦!哈!
再P/S:我个经纪同我讲话,在马来西亚买港股好像不可以以股代息.唉!

大口仔 說...

對,跌時開心、升時也開心。但有幾多投資者做得到呢?仲要好似我地上星期趁火打劫咁過癮?哈!

山芭佬,我強烈建議你到港一遊,開返個香港股票戶口然後用網上銀行操作,好處不少,又無額外收費。

山芭佬 說...

哈!大口兄:
好想同你地分享大马资深投资人~冷眼~冯时能先生的一句话:
致富之道,不在多赚,而在不亏.
只要能长赚,也能达成致富之道!

讲起惭愧.哈!山芭佬到而家还没到过香港.希望以后有机会啦!

大口仔 說...

馬時能先生既名句同巴菲持既名句一樣:不要虧本!其實投資可以好簡單,有時一兩句說話已經總括了全部。

Related Posts with Thumbnails