2008年1月31日星期四

SICK LEAVE? (2)

CK答大口仔,話佢覺得大家都太過focus響個「病假」既真偽上面,佢既做法係俾MESSAGE同事,大家成年人要互相信任,不過如果太多病假佢都會對員工有冇足夠體力去應付工作。CK話員工收到呢個MESSAGE病假會少D。

首先多謝CK既分享,不過大口仔既情況其實同CK有D唔同,CK係真金白銀請伙計既中小企老闆,大口仔係受僱於銀行既管理人員。大口仔覺得好似我呢個階段既管理人,面對員工,面對自己既上級都有好多制肘。點樣技巧地帶出SICK LEAVE既問題俾員工又唔影響士氣呢?大口仔到今日都覺得係一種藝術。

暫時大口仔對SICK LEAVE問題既處理辦法同CK類似,就係"咁大個人唔該自律啦"。我會多D關心佢地既身體,跟進佢地既病情,等佢地識得自我調節。

1 則留言:

匿名 說...

我意見就係咁
你當佢係下屬就好難開口
你當佢係朋友
朋友成日冇病請病假, 你會點勸佢丫
工作時間以外, 開門見山,當傾計咁傾...希望佢明白扮病對佢自己,上司, 公司,同事的影響...

Related Posts with Thumbnails