2008年2月13日星期三

巴菲特都趁火打劫!

巴菲特今次絕對不是"救"債保公司,佢係趁火打劫債保公司先真!

其實債券市場的定價由最原始的"供求"決定,依家因為市場上無人願意買入次按相關債券,在"需求"不多的情況下令相關投資產品定價超低。呢個由次按帶出o既金融危機波及所有債券產品,當中包括政府債券這類優質資產,連債保公司都自身難保。巴老以超筍價買入"無得輸"的政府債券,絕對係趁火打劫行為。

大家細心想想巴老的趁火打劫行動,之後詳細閱讀有關新聞,就會更加明白點解大口仔當日話匯豐為旗下管理o既兩間SIV提供350億美元融資不會血本無歸。我希望大家可以用少少時間去了解何謂CDO、何謂次按、何謂債券,為何匯豐同渣打願意為旗下管理o既SIV提供融資,以避免賤賣資產....

股神救債保歐美市彈 《東方日報

股 神 巴 菲 特 願 意 接 手 MBIA 、 Ambac 和 FGIC 三 家 美 國 債 券 保 險 商 承 保 的 多 達 8,000 億 美 元 巿 政 債 券 ( municipal liabilities ) , 加 上 美 國 新 一 輪 拯 救 按 揭 業 主 措 施 公 布 在 即 , 消 息 刺 激 美 股 急 漲 , 道 指 早 段 升 221 點 , 高 見 12,461 點 ; 納 指 升 27 點 , 高 見 2,347 點 。

巴 菲 特 提 出 接 手 巿 政 債 券 的 消 息 , 亦 帶 動 歐 洲 股 巿 升 幅 擴 大 , 英 、 法 、 德 股 巿 最 多 升 達 3% 。

涵 蓋 巿 債 不 包 次 按

巴 菲 特 透 過 CNBC 財 經 台 表 示 , 今 次 建 議 只 涵 蓋 巿 政 債 券 , 不 包 括 次 按 相 關 證 券 , 有 關 建 議 上 周 已 提 交 上 述 債 保 商 , 但 被 其 中 一 家 債 保 商 拒 絕 , 正 等 待 另 外 兩 家 的 回 應 。 該 3 家 債 保 商 受 到 次 按 打 擊 , 現 時 瀕 臨 喪 失 其 AAA 最 高 信 貸 評 級 。 巴 菲 特 指 出 , 倘 這 一 批 巿 政 債 券 最 終 獲 其 投 資 旗 艦 巴 郡 接 手 , 就 有 望 保 住 最 高 評 級 。 他 早 前 表 示 , 不 打 算 購 買 現 有 債 保 商 的 債 券 , 而 自 行 成 立 了 一 家 債 保 公 司 。

4 則留言:

山芭佬 說...

哈!大口兄!股神一直都是这样"趁火打劫"啦!
最近我又心思思,看中"中国人寿".希望打劫"汇丰"后,有机会再杀入"易捞易发"啦!
但还在等待时机...继续存子弹.

大口仔 說...

係丫,佢連趁火打劫都型過人!勁!

2628大口仔唔太認識,現正了解中,不過佢o既經營專利非常明顯。

ET仔 說...

快d 打劫,幫我賺多d! haha

大口仔 說...

似乎唔"落搭"喎,你醒佢都唔笨(債保商)。 :)

Related Posts with Thumbnails