2008年2月4日星期一

火上加油

終於都睇唔過眼,要發下火鬧下負責有關藝人淫褻照片案件o既警察!

大口仔想問下阿SIR你地有冇COMMON SENSE?有冇考慮過受害人o既感受?

你o係新聞透露有關相片係有人修理電腦意外流出,係咪等如話"D相係堅架!一定要信!"?
你o係新聞透露有關相片唔止幾百張,係咪等如話"仲有好多有得睇呀!繼續上網SEARCH啦!"?
你o係新聞透露有關相片同六個女人有關,係咪等如話"唔止阿嬌、張柏芝同BOBO,仲有其他女星受害,大家繼續八啦,唔好停呀!"?

阿SIR你講D野完全係為呢件事火上加油,對查案又全無幫助,我想問你地可唔可以用一句無可奉告應付傳媒?可唔可以用下個腦講野?

5 則留言:

肥魚爸爸 說...

我可以好肯定的說,阿sir是用腦說話的。但很可惜,他的腦是受屁股指揮的,所以臭不可擋!如此惡臭,是人都會怒火中燒。

大口仔 說...

唉,今朝同事仔仲引述副處長一句經典說話:如果大家覺得"正",SEND俾朋友就唔算犯法,UPLOAD上網俾唔識o既人先算。

咁都得?無眼睇。

山芭佬 說...

其实我觉得呢件事最大罪嘅系个嗰影像嘅人.

你说他们系受害者??山芭佬不大认同.我觉得全部都系自己囖来嘅.既然要比人影D咁嘅相,多多少少都要预左会流出来.吾通真系当艺术相甘收藏??

匿名 說...

最冇普既係由差佬發言人講出「好正喎」3個字

大口仔 說...

TO山芭佬:大口仔唔覺得藝人影呢D相就要預左俾人睇。藝人都係人,都需要應有o既私隠。本來男歡女愛,個人喜好其他人根本無權干涉。今次怪就怪在有人找蠢到加零一,明知自己係明人都唔識好好保護自己o既資料。

TO會計仔:o個位"助理副處長"好明顯同佢d"好同事加朋友"一齊"欣賞"完,覺得"好正",之後轉寄俾"朋友"啦。唔犯法家嘛。

真係超低能,勁攪笑。水準之低劣令人咋舌!

Related Posts with Thumbnails