2010年3月27日星期六

「死而有財,死不光彩」

好一句「死而有財,死不光彩」!

因為施永青,大口仔豪花$20買了一期沒有維施的iMoney,第一時間看了今年已甚少露面的施主席。施生講野仍然是那麼有Guts、有Senses,毫不含糊造作。

看訪問後最大的得著不是施生預計中原指數會在最遲兩年內升破100點,反而是施生那幾句生活分享,"先能屈後能伸"、"老闆若以身作則,下面的人也不敢坐商務位"、"好早肯定自己所搵會遠多於需要"、"做人要量力而為,追求自己做不到的東西,只會辛苦自己",當然還有文首那句,「死而有財,死不光彩」。

大口仔同施生的級數尚有一段很大的距離,現在沒有能力捐出年分2億的中原股分,但這不失為一個可長期奮鬥的目標。

6 則留言:

匿名 說...

挑!他話他管理方法是無為而治,你信?請不要吹捧.

閒人 說...

難道你是施先手下﹖
不過我估唔少人誤解他口中的無為而治,我覺得白D講應該係"我出題目比你,你交到工課比我咁你鍾意點做就點做"

匿名 說...

每個老細都有其獨特既成功方法, 李嘉誠, 施永青亦然.

當然, 做得老細, 大有錢佬喎, 又會比人"挑"....

做員工既, 一定唔LIKE 老細, 一定會話老細壓榨員工. 呢點係員工既可愛之處, 又係可悲之處.

成大事者, 只睇到壓榨, 但睇唔到成功方式, 最終難成大器.

他朝有幸, 坐上老細位, 你又會點睇自己?

匿名 說...

"死而有財, 死不光彩", 願李嘉誠共勉之.

若缺齋老人 說...

E句野應該係卡內基個肥佬講既;

雖然香港既富豪唔算孤寒,不過同帝國既動輒捐身家仍有段距離。

佳怡 說...

關鍵字行銷 網路行銷 軟體行銷 搬家 活水機 濾水器 淨水器 1069 GUCCI GUCCI包 GUCCI包包 LV包 LV LV包包 除腳臭 自慰器 情趣用品 情趣商品 跳蛋 按摩棒 高雄監視器 監視器 監視器材 監視攝影 網路創業 當鋪 當舖 流當品 特賣會 團體服 免費廣告 佛具 加盟 臭臭鍋 加盟 火鍋 期貨 婚紗 情趣用品 情趣 女人徵信 女人徵信 女人徵信 女人徵信 女人徵信 減肥 豐胸 整形 電波拉皮 雷射溶脂 飛梭雷射 私密處保養 seo 104 104論壇 seo 行銷軟體 免費網路創業 網路賺錢

Related Posts with Thumbnails