2008年12月26日星期五

2008年的得與失 (理財篇)

同大部分人一樣,2008年大口仔的身家在金融海嘯下都縮水不少,大部分投資在賬面上都有虧蝕,作為一個投資者,面對虧蝕的投資組合當然失望,因為失去了不少金錢。

大口仔認為虧蝕了就是虧蝕了,無分賬面與實際損失,我不會阿Q到話賬面的虧蝕不是真的虧蝕,長線投資唔怕蝕等等騙人的輸錢藉口。當然最好的情況係去年10月賣盡股票,今年4月賣樓套現,然後在11月低位大手買回資產,但我自問無咁既本事做到上述高難度動作....

失去的是財富,得到的是經驗,2007年火熱的牛市到2008年見鬼的熊市,讓大口仔親身經歷了一次完整的牛轉熊週期,當中的人生百態實在使大口仔印象深刻,亦為下一次週期的到來做好準備。

朋友,你準備好未?大口仔在熊市中正一步一步為自己建立起一個分佈、穩建的投資組合,為退休做準備,你呢?

4 則留言:

匿名 說...

Hope HSBC can pay US0.4 in the Q4 financial report on March 2,09, How much you guess?(of course no one know now)

匿名 說...

應該係下次牛市就賣貨再等熊市來臨入貨 , 有入無出長線都係蝕錢 , 唔通真係玩幸運輪去決定退休的資產是增還是減.......難道真係退休無了期 , 到時真係長命功夫長命做囉

匿名 說...

應該咁講投而不理 , 何來理財投資

不過下次的牛市以前的高價位又會不會再見番呢 ? 真係一個謎的未來

祝大家得心應手
大口兄祝你來年 財源廣進 人財兩旺

因為又到新的一年 , 農歷新年再來祝賀

大口仔 說...

匿名:真係唔識估,如果真係要我估,我估比去年象徵性加$0.01股息。

狂風沙Z:多謝你的祝福。

Related Posts with Thumbnails