2008年1月16日星期三

恐慌?

今日既恆生指數拋售情況叫唔叫恐慌?

匯豐一道跌至114蚊水平,創三年半新低,作為匯豐既你,驚唔驚?
驚就唔該快D放哂佢,只有當所有人都跌到腳軟既時候,匯豐先可以見底回升....

如果你係匯豐股東,大口仔想請問下大家清唔清楚匯豐既業務係點?買匯豐既時候除左心中唸唸有詞諗住"有買貴無買錯"之外,仲有冇其他?

要做個樂觀投資者,除左真係要有樂觀性格,我諗投資人究竟清唔清楚自己買左乜都好關鍵。我清楚匯豐,我樂意以更低既價錢買入我清楚既匯豐。

2 則留言:

肥魚爸爸 說...

今天收到匯丰股息。我持有匯丰只有兩年,但就覺得她很可靠。希望能拜讀你對匯丰的看法。

大口仔 說...

拜讀就唔敢當,只係覺得太多人買匯豐都不問理由,想同大家分享下自己既睇法...

話時話,你話匯豐可靠,有冇理由?

Related Posts with Thumbnails