2008年1月17日星期四

左一巴、右一巴

請問你有冇係恆指跌到今日低位24000點放左你既心頭好?

噚日如果你因為恐慌,又唔了解自己所買股票﹝包括匯豐﹞而將自己既股票低位賣左,真係喊得一句句。你知點解今日匯豐升,噚日又跌既原因嘛?

俾人左一巴、右一巴咁"醒",感覺真係唔係幾好受,如果要自救,做個快樂既股東,你必須認識你既股票﹝包括匯豐﹞。

今日匯豐升4蚊我好開心,聽日匯豐因為美林第四季蝕100億而跌,我一樣開心,因為我可以買得平D,因為我認識我所買既股票。

SORRY,銀行工作太忙,又唔可以偷懶得太過明顯﹝因為要做到退休﹞,匯豐既詳細分析要到週末....

沒有留言:

Related Posts with Thumbnails