2008年1月22日星期二

趁火打劫!

網友山芭佬話佢今日趁火打劫了匯豐,我話佢係趁火打劫左因為唔認識自己股票已拋售持股的投資者先o岩。

面對歷來最嚴重既恆指跌幅,唔知你有咩應市策略呢?

匯豐今日跌左$9.2,你有咩感覺?大口仔除即諗到現價買入匯豐既股息會去到6.5%,又諗到匯豐每年盈利足夠應付今次次按損失,佢會一如已往,繼續為股東賺錢。

大口仔今日宣佈會為投資組合增持匯豐,同山芭佬及其他所謂大戶一齊趁火打劫。嘿嘿!

12 則留言:

山芭佬 說...

想请问声大口兄,汇丰嘅股息是不是可以选择现金或以股代息咖?

大口仔 說...

可以的,你會於股息確定日收到信俾你選擇!

畢基 說...

我今日都忍不住打劫咗匯豐2400股!

大口仔 說...

呵呵!一齊等3月3日匯豐公佈業績宣判!睇下我o既分析又o岩到幾成....

山芭佬 說...

但我在大马哦,希望可以直接同经纪讲,叫他帮我TICK 以股代息.
你地D香港仔真有钱~2400股汇丰.

大口仔 說...

你有冇授權經紀咁做先?有就可以打俾佢。我做了常行指示以股代息。

哈,個別香港仔有錢,大口仔係銀行二打六一名,唔係唔駛月供!

山芭佬 說...

多谢你的提醒,我会CALL他帮我安排以股代息.

点讲都好,香港揾钱绝对会快过我地在大马!

多口问声,你点会去到我嘅BLOG咖?

肥魚爸爸 說...

我都有打劫匯豐呀,不過就只是1手咋。因爲其他的錢都買了中人壽,但太早入市,而家坐艇:(

畢基 說...

唉!有鬼錢咩!係HSBC Margin 到借架!

肥魚爸爸 說...

To 畢基兄,

昨天我都有想过借钱入货。但最平的tax loan好像都要借20万12个月后计数还足21万(连手续费)。您借的margin息口是多少?

畢基 說...

To 肥魚爸爸

HSBC Margin loan rate (valid till 31-12-2008)

Loan below $500,000 (P-2.2%)
Loan above $500,000 (P-3.07%) for amount excedding $500,000

Margin 比率視存入股票而定,最高60%.

手續簡單, 去任何一間HSBC分行要求開戶, 三數個工作天就OK.

借 margin 買股,好處係唔駛定時還錢,但要小心借貸比率.詳情可參考鄧小閑Blog.

大口仔 說...

TO 山芭佬
我鍾意係不同BLOG游走,有日見到你留言就去你個BLOG睇....

Related Posts with Thumbnails