2008年4月9日星期三

職場新人類

你係咪30出頭的職場新人類?

你有冇諗過點樣先可以於短期內令自己的事業更上一層樓?

你會唔會覺得自己空有一身好武功,但唔知點解老闆總係鍾情於所謂"擦鞋仔",懷才不遇?

無可否認,事業要成功,個人能力係非常重要的。但同時,"際遇"兩個字亦玩死好多我輩等待發揮的熱血青年。記得幾年前大口仔初出茅廬,被當時的老闆形容為一匹脫繮野馬,傻得可愛。其後在佢老人家的教導下才初嘗何謂職場的生存之道,之後所遇到"際遇"才比較順利。

我諗如果大家同大口仔差不多年紀(或者年輕過我少許),心裡都少不免"有團火",但係o個團火係乜呢?則人人不同....有些人會被自己o個團火燒死,但有些人因為o個團火先俾老闆覺得"有heart",平步青雲。但,兩者有何分別呢?

您....自問又屬於邊一類?

大口仔之後會同大家分享自己在職場的親身經歷,講下我如何選擇公司、進修課程、專業考試、與老闆及同事的相處之道等等,希望藉此拋磚引玉,同大家交流下職場心得。

8 則留言:

山芭佬 說...

识做蛋送到!请检查!
今天是皮蛋两粒!不能太张扬.久久一次就OK了!

徹之進 說...

期待閣下之職場生存之道 (因此乃本人弱項) :)

阿爾伯特 說...

I also want to learn from you....hehe

匿名 說...

小弟初出茅廬
引項以待先生分享

大口仔 說...

多謝各位支持,大口仔會努力的。

匿名 說...

期待職場生存之道更多!!!

匿名 說...

hi
辦公室政治真係嚇到人癲
我三個月前加入一間上市公司做個小職員,個department啲同事起初對我好照顧,因為當初想請我嘅人係個manager,但我唔係直接under佢,而係一個三十多歲冇老公又冇男朋友嘅女人.我開頭以為呢個女人要求高,所以成日捉我錯處,但後來,有次我睇到由一大專院校比佢嘅來信,發現佢係一個degree課程中畢唔到業,仲衰到要transfer去另一個lower啲嘅課程去讀...
之後,我因為係佢手上衰得多,比人fire咗

匿名 說...

hi
辦公室政治真係嚇到人癲
我三個月前加入一間上市公司做個小職員,個department啲同事起初對我好照顧,因為當初想請我嘅人係個manager,但我唔係直接under佢,而係一個三十多歲冇老公又冇男朋友嘅女人.我開頭以為呢個女人要求高,所以成日捉我錯處,但後來,有次我睇到由一大專院校比佢嘅來信,發現佢係一個degree課程中畢唔到業,仲衰到要transfer去另一個lower啲嘅課程去讀...
之後,我因為係佢手上衰得多,比人fire咗
jientin16@yahoo.com.hk
可以contact我

Related Posts with Thumbnails