2008年4月30日星期三

高盛升匯控評級至「買入」,目標價升至150元

短短個多月,"市場人士"對匯豐由極度悲觀變為極度樂觀,呢個多月發生過咩事呢?有冇人可以確實咁話俾大口仔知?

高盛話匯豐次按問題最壞情況在今年首季出現,個多月前你唔知架咩?唔好當所有散戶 (如我)係傻仔....

仍然認為2008年係匯豐股東低位收集愛股的最後一年,之後幾多錢?木羊宰 (套用曹生金句)!

《經濟通通訊社30日專訊》高盛發表報告,將匯豐控股(00005)的投資評級由「沽售」調升至「買入」,並將12個月目標價,由128元調升至150元,升幅達17%。 高盛指,因次按損失帶來的艱難時期即將過去,而中國及亞洲區的業務發展也會為集團提供增長動力。 報告指出,匯豐控股因美國次級債券問題而遭受的損失可能一直會延續到2010年,但相信最壞的影響將在今年首季的業績中體現,此後損失會逐步減少。 該行又指出,匯豐控股有望成為首批在中國A股登陸的外國企業之一、美國政府對房屋市場的支持以及收入多樣化等,都成為集團發展的有利因素。(eh)

2 則留言:

Jay 說...

對呢d大行,佢地其實係「高級d」嘅財演習團!你睇上年瑞銀對華神華同而家嘅分別,又可以諗下前排港交所點樣比人評論咪知佢地見升咪唱多幾下,慌死散戶唔入咁,見跌咪踩多兩腳,叫散戶出貨,目的都係一個 --- 佣金。

但係唔係一d參巧性都無嘅,其實佢地嘅資料可以幫我地呢d無咁多人力物力去搜集嘅投資者一個方便,正所謂借力打力呀麻! (用彼資料打彼評論)

大口仔 說...

Jay:高盛簡直攪哂笑....話說回頭,我等散戶於閱讀所謂大行報告之時,一定要有獨立分析能力,如果覺得報告無稽,不妨用報告所提供的資料自行分析。

Related Posts with Thumbnails