2009年1月4日星期日

勿做"Yes Man" (1)

有網友同大口仔講,工作上佢地唔識"Say No",好多時俾同事同老闆"物盡其用"得好緊要,問大口仔有冇方法可以改變情況....

大口仔唔反對想"上位"的朋友在公司間唔中幫公司及老闆捱義氣,唔好怕蝕低。在能力範圍許何的情況下盡量走多一步,表現自己,不要跟公司或老闆斤斤計較。

但唔怕蝕低唔代表要做"Yes Man"!就算要蝕低都要睇下蝕低完的"經濟效益"如何才作決定。但問題係應該如何"Say No"呢?大口仔覺得打工仔要學懂"Say No",第一件事要識分自己的職責範圍係乜?因為識分清楚自己的職責範圍才可衡量同事或老闆叫你做的是否你的職責範圍,"Say No"會否邊成別人眼中的"A字膊"。

如果你係一位有上進心的人,同事或老闆叫你做的都是你的"份內事",無論係任何情況下都不宜"Say No",因為你"Say No"就有大機會被人誤會你推卸責任,呢點要切記!

但對份外事又如何呢?

沒有留言:

Related Posts with Thumbnails