2008年2月2日星期六

匯豐收購法興?

市場有關匯豐既消息有時真係好奇怪....

一時又話匯豐唔夠一級資本於2007年度派息(大約60億美元),要減派息比率。
一時又話匯豐有意出售法國7間分行資產,逐步退出法國業務。
一時又話匯豐有興趣收購因為出現問題交易而股價大跌o既法興。

兩段消息根本自相矛盾。如果因為美國業務蝕錢而唔夠錢派息,又點會呢個時候動用資金去收購一間出現問題o既公司呢?如果匯豐要逐步退出法國業務,又點會有興趣收購"法"興呢?再加上集團主席葛霖於2007年以來,已經多次強調未來來收購會主力集中發展新興市場 (南韓、台灣收購已或正在進行中),大口仔認為有關收購法興o既新聞都係吹水居多 (有關吹水消息由匯豐競爭對手花旗提供)。

好消息係,花旗"應該"都認為匯豐有足夠資本處理美國業務問題,因為佢地都覺得匯豐仲有資金去收購發興丫嘛!

有時覺得有關匯豐收購合併o既新聞同當年油王入股車路士後收購球星差不多,總之,一有買賣就梗有份俾人話有興趣。不可盡信呀....

沒有留言:

Related Posts with Thumbnails