2008年2月5日星期二

年廿九,早D抖!

年廿九,成班同事仔都無心機做野等放工....

Nancy:老闆,聽日年三十有冇得早收呀?要食團年飯喎....

大口仔:應該有掛,等我問下阿姐先 (你個死女包,開會叫你俾意見又唔見你咁主動,早收工呢家野就咁鬼死主動問....)。

Nancy:咁你聽朝一早問丫,好心急呀!

大口仔:好呀....好 (高音),等我聽日一有機會就問 (問鬼問馬咩,一個唔覺意俾阿姐覺得我好想早收工咪中招?咪喇....)。

Nancy:老闆你有冇上網睇"明星相"呀?阿Edison原來咁架jar....阿嬌同柏芝好慘喎....XYZ^%$# (下刪一千字)。

大口仔:係囉....D差佬真係....呀話時話,我叫你交條數你做到未?咁得閒睇報紙o既?有冇Call下阿陳生上去見下佢呀?

Nancy:呢排過年邊有客俾我地上去見丫....呀話時話,你估下第四個受害者係咪Stephy呢?聽日記得問下有冇得早放呀....XYZ#$%^

大口仔:-_-"

沒有留言:

Related Posts with Thumbnails