2008年2月4日星期一

防風措施

當大家都擔心匯豐英國業務出問題時,匯豐管理層已經開始對症下藥。大口仔答網友問題時曾經講過,經營銀行的信貨風險等如中石油的油價風險、中人壽的理賠風險、工業股的源材料價格風險。經營風險係要管理,唔係坐o係道話驚出問題,或者出左問題唔同股東講就可以。我覺得匯豐呢方面做得一貫出色。

匯豐延長英國地部分定息按揭的定息期最多五年。表面睇呢個安排好似好蝕低,但由於行內預期英國開始進入減息週期,延長定息期又可以保持資產穩定,係一個除笨有精同先知先覺o既做法。再加上定息期多數係還息唔還本的,即係延長定息期並無減少匯豐資產規模,做法正面。

另外,匯豐開始重組旗下兩間SIV公司,為其提供資金以防賤賣資產。如果大家唔善忘,應該記得呢個做法亦係匯豐帶頭做的。仲有,最先向市場預警次按問題o既都係匯豐 (2006年10月發盈警)。

風暴需要預防,唔係收收埋埋唔講做可以當無件事....


東方日報:匯控延英樓按定息期04/02/2008

正 受 美 國 次 按 風 暴 吹 襲 的 匯 控 ( 0005 ) , 為 英 國 逐 漸 形 成 的 另 一 波 次 按 風 暴 做 好 防 風 措 施 。 隨 當 地 大 量 低 息 按 揭 逐 步 在 本 年 到 期 ,匯 控 決 定 延 長 當 地 部 分 定 息 按 揭 的 定 息 期 最 多 五 年 。

據 英 國 《 獨 立 報 》 報 道 ,匯 豐 容 許 當 地 二 、 三 或 五 年 樓 按 定 息 期 快 將 完 結 的 貸 款 人 , 繼 續 按 目 前 的 定 息 息 率 繳 交 利 息 , 定 息 期 最 多 延 長 五 年 。

組 2 公 司 重 整 SIV

事 實 上 , 英 國 樓 市 近 月 開 始 下 挫 , 不 少 低 息 按 揭 亦 逐 步 於 今 年 到 期 , 加 上 去 年 七 月 前 英 國 曾 數 度 加 息 , 定 息 期 快 將 完 結 的 供 樓 人 將 要 面 臨 繳 付 高 息 壓 力 。

匯 控 亦 公 布 重 組 旗 下 結 構 性 投 資 公 司 ( SIV ) Cullinan , 該 行 將 成 立 兩 間 新 公 司 Mazarin 及 Barion , 其 中 Mazarin 融 資 將 由 匯 控 全 數 提 供 。 匯控 將 向 Cullinan 的 收 益 票 據 投 資 者 提 供 機 會 , 將 其 持 有 的 票 據 轉 至 新 公 司 , 以 交 換 後 者 的 收 入 票 據 , 而 Cullinan 部 分 資 產 亦 會 轉 至 新 公 司 。

此 外 , 該 報 亦 引 述 消 息 指 , 雖 然 「 反 叛 股 東 」 Eric Knight 與 控 主 席 葛 霖 上 周 會 面 氣 氛 友 好 及 有 益 , 但 Eric Knight 旗 下 資 產 管 理 公 司 Knight Vinke , 仍 會 在 其 最 大 投 資 基 金 CaLPERS 的 鼓 動 下 , 繼 續 抨 擊 控 。

沒有留言:

Related Posts with Thumbnails