2009年1月17日星期六

履歷表

發覺自己已經有一段時間無定時整理自己的履歷表....

仲記得初出茅廬的時候,每逢考獲任何新的專業資格、在公司內獲得任何獎項、學歷上有任何躍進,大口仔都會雀躍地更新自己的履歷表,總覺得這樣才算完成某部分的"自我改造工程"。

直到加盟現職公司後,這個"指定動作"就慢慢減少,主要原因係公司俾到機會自己發揮,仕途尚算順利,兩年間竟然無任何轉職之意,我自己都覺得有點兒出乎意料之外。

但我提醒自己,世界上無野係無可能發生的,一份隨時可以寄出的"Updated Resume"絕對係在職場上行走的"最基本要求",亦係對自己職場生涯的一份尊重。

我竟然連這樣重要的工作都可以怠慢,真係抵打!大家千其唔好學我....

7 則留言:

匿名 說...

大口仔兄
請問你有無從Bank of America 及 Citi 條數(Credit card, all kinds of P-loan,Mortgage charge-off ,provision)去評估HSBC Q4在美國需要做多少資產帳面減值(average bad debt/provision rate * loan lent out)
謝謝

K 說...

>>兩年間竟然無任何轉職之意

嘩! 言下之意即係份工係stable囉!

建議自己的CV, 至少每半年update一次, 真係唔知何時輪到自己呀!

安諾勿斯 說...

嘻嘻,小弟年年都想轉工,但係一mau就mau o左八年…睇來都係要mau足一世…

若缺齋老人 說...

仲要有幾個版本作不同用途...

N/A 說...

Keep 住 update 真係好重要 !

大口仔 說...

匿名:正想寫花旗及美銀第四季盤數,你可以參考大口仔的新文章。

Karen (Sze):托賴啦!

安諾勿斯:人各有志喎!

若缺齋老人/陳潢:大口仔得一個版本,需要時改JAR!

巴林:係呀!起碼知道自己有幾多斤兩。

匿名 說...

萍水相逢,先祝大家牛利大吉大利先~

關於轉工這問題,我真係諗左好耐,但又好迷茫..好想要大家既advice..thanksthanks!

其實我係畢左業年幾既GEN Y,做IT既,係大公司工作,由初初入去俾人「蝦」到死,到依家叫有少少成績老細升左我,不過唔知點解,升左之後我做得愈來愈唔開心...

我想轉工甚至跳槽,但身邊好多朋友屋企人都叫我唔好諗來來去去都係個句---「依家環境咁樣,做住先,忍下先啦!公司對你都好好啦唔好咁啦」,一係:「你兩年exp都無出去同人爭咩?」
其實我最介意係唔係呢樣野,係我一直需要既專業資格點解公司唔俾我考呢?仲要拖得就拖..初初話我未過probision唔俾,依家,連posistion到轉埋,我同boss因為呢件事爭取左兩三次都無結果,佢仲要次次都係拖字訣...搞到我人都灰晒,愈來愈覺得留係度係晒時間,搞到我好似隻「紙老虎」,根本無人信我係professional....

之後搞到自己健康愈來愈差,個d辦公室鬥爭又無日無之......好煩,我想離開呢個地方,問題係連一d基本既員工權利都無,留係度..根本唔會再有motivaition,自己都唔會有進步...

我應該離開這地方嗎?還是繼續無了期地爭取下去呢?

請賜教~~

Related Posts with Thumbnails