2009年1月5日星期一

勿做"Yes Man" (2)

大口仔面對不是自己工作範疇內的要求,我會於腦中先斷定那件事的嚴重性去到甚麼程度,再看提出要求的同事或老闆對自己的重要性如何。

老闆的要求當然要盡量做到,但做之前我會禮貌地提醒老闆那件事不是我的工作範疇,幫忙係因為看在老闆份上。若幫了一次後,老闆短期內又要求自己做多一次"份外事",大口仔好有可能會選擇性地用"適合的藉口Say No",讓老闆知道自己不是"Yes Man"!對不合理的事都會維護自己主權完整。

至於同事,要看自己想不想與那同事加強關係或有沒有其他利害關係,若值得幫的話,會套用應對老闆那套對待,即選擇性地幫,但絕不做"Yes Man"!

記住,一個每日做14個鐘的員工(正常工時9個鐘),間中一日返12個鐘老闆可能會覺得佢懶左,但一個平日返9個鐘的同事,若有一兩日返12個鐘幫公司趕掂個PROJECT,老闆可能會覺得佢好偉大,差D要俾個最佳員工獎佢tim!

"Say No"係一種藝術,"Say No"唔代表卸膊,"Say No"係讓自己在適當的時候做正確的事,做得好可以令你在職場上更長袖善舞,家庭生活更加美滿。

相反,做"Yes Man"的下場可能同"新界牛"一樣,死路一條被人劏。

4 則留言:

Kidman 說...

有時做 yes man 只會令自己吃力不討好,不過都係睇下工作既伙伴平日關係如何及緊急及重要性 !

大口仔 說...

投資不倒翁:如果緊急的工事當然要幫,但好多時所謂的yes man都係被人點去做d吃力不討好的工作。

Marshmallow 說...

遲來既新年快樂!

小女子諗, Say No唔難, 但Say No得恰到好處, 又唔令到老細唔高興, 先至係最難!

又, 祝你新既一年, 早日有教好訓啦 :-D

大口仔 說...

Marshmallow:所以話SAY NO係藝術囉!:)

期待大口BB誡夜奶之時。

Related Posts with Thumbnails