2008年4月13日星期日

自已靠自己

公司從來都唔重視你.....咁邊個會重視你呢?

答覆,就係你自己!

你要成功,你要得到老闆重視,第一件事要做的,就是你自己都要重視你的事業。公司內根本無人可以(會)幫你,包括你老闆。或者咁講,其實老闆的心態應該都同我地一樣,因為佢都係要為自己而戰。

BLOG友們話公司係一個互惠互利的場所,呢個講法真係再正確不過。你要老闆升你職,咁你有冇諗過老闆點解要升你?佢升你職對於佢黎講有冇好處呢?今時今日,大口仔覺得除左政府部門仲會將年資納入升職條件之外,其他絕大部份公司都唔會再將資歷視作先決條件。

老闆要升你....不外乎因為以下幾點:

1. 你的能力不可替代
2. 你的升職對其他人有鼓舞作用
3. 你可以鞏固老闆的權力
4. 你於團隊的影響力較大
5. 你表現優異,但有離心
6. 最後一點比較特別,就係老闆唔鍾意你,想"升"你去第二個部門或團隊

如果呢一刻你覺得懷才不遇,不妨諗諗你符唔符合以上任何一個條件?

你一定要諗清諗楚,因為公司無人會重視你,除左你自己!

3 則留言:

匿名 說...

大口仔兄你好~小弟初次留言,祝工作順利
小弟最初出黎做野都有呢個美麗既誤會,但係隨住好多唔愉快又無奈既事,就明白佢唔係同我有親,呢個諗法亦都煙消雲散

大口仔 說...

謝謝你的留言,大口仔都祝你平步青雲。

我諗好多時都係要親身經歷先會明白箇中事實,初出茅廬時當然不明白。

匿名 說...

祝工作順利!!什么都要自己靠自己才是硬道理!

Related Posts with Thumbnails