2008年4月29日星期二

一百萬人的故事

本來唔想講,因為講出黎一定會有人覺得大口仔冷血或不近人情,但噚晚睇完"一百萬人的故事 - 全民開講",實在有D不吐不快的感覺。

根本成個節目似聲討大會多過討論會,主持人不斷煽動在場人士將生活中的不如意事大講特講,跟住又問好多引導性問題,根本不似大學教授所為。

你問一大班因為種種原因月入不過HKD5,000的人立法實行最低工資好唔好?梗好啦!有著數喎!最好最低工資定於HKD24,000.....

人窮並不可怕,最可怕係當事人不明白自己貧窮原因....

大口仔細個屋企環境都唔好,但親眼睇住老豆老媽子如何憑一雙手,白手興家建立左一個相對良好的環境俾大口仔成長。我亦由細開始不斷提醒自己,要努力將呢個環璄進一步改善。經過兩代人努力,終於都脫離左所謂貧窮o既行列。

o係香港,就算窮人都一樣有機會接受良好教育、讀大學....只要你肯努力、有良好的理財觀,要脫貧比起世界上好多國家都容易。

大口仔老婆亦有感而發(佢係band 3中學教師),佢見到好多學生平時上堂只係識訓覺、學習態度係零,將來除左做$16一個鐘的M記或者保安清潔,都好難搵到其他工....

好多時貧窮係"果",人的心態及行為先至係"因".....

你今日要求就最低工資立法,有冇諗過聽日連$4,000一份清潔都會無埋,或者商人用$8,000請一個"年青人"做兩個"相對老年"人士的工作?試問問題有冇解決過?

4 則留言:

匿名 說...

大口兄所言甚對,尤有甚者,竟推諉於社會財富均,聽後覺嘆息,人自强,何能自救於貪困也,香港由六+至八十年代,皆存自力更生而奮鬥向上之態度,今日再復睹矣。

小弟幼時亦生於赤貧之家,山邊木屋為居,人人皆日夜工作求存,努力學習而求改善將來境況,幾何見訴之於他人之過也。

更見政客大言「隔代貧窮」而推之於宿命,有何助於當事者也?

大口仔 說...

o個d所謂政客,不提也罷....

人貴自知,自己知道環境唔好都唔努力學習,點解仲要怪社會唔俾機會?呢個社會無欠到邊個....d後生只係欠左對佢地無微不至既父母o者....

匿名 說...

同意,0個晚睇到有個20多歲青年不斷埋怨自已幾千蚊人工,做得好幸苦唔合理。

對於老弱或單親家庭的貧窮,我會同情他們。但年青力壯,仍埋怨貧窮,根本唔值得同情

大口仔 說...

you'll never walk alone: 我好懷疑o個位低收入青年明唔明白點解僱主用一個較低價錢請佢做野....有冇試過改進自身能力呢?

Related Posts with Thumbnails