2008年4月22日星期二

匯豐Green信用卡


大口仔一向支持環保,今日留意到匯豐創新推出鼓勵環保意識的Green Card。作為匯豐小股東兼環保人士,大口仔立即義不容辭於Blog內免費幫匯豐宣傳,向各位讀者推介此新產品,為環保(同匯豐)出一分力,希望大家踴躍支持。

匯豐Green信用卡特點

- 每次以green信用卡簽賬消費,匯豐便會捐出相等於簽賬額0.1%的款項給匯豐「綠化學校屋頂」計劃,以推動環保。

- 信用卡採用環保物料生產。

- 採用電子月結單,減少紙張使用量。

- 提供特選環保產品供持卡人換領。

- 成功申請「意外萬全保」並使用green信用卡繳交保費,匯豐保險(亞洲)有限公司將額外捐出港幣10元以支持匯豐「綠化學校屋頂」計劃。

6 則留言:

N/A 說...

我都有留意呢張卡,可惜我之前申請左另一張 HSBC credit card !

大口仔 說...

巴林:呢張卡有白金卡的禮遇,都幾低玩!

徹之進 說...

我係#5仔股東及有其孖展戶口, 但發覺其密集式戶口通知單實在唔多環保. (就算無做交易每月都寄好多通知單俾我)

雖然我都承認自己懶無做電子賬單

匿名 說...

有白金卡的待遇,但也要白金卡的申請條件。

山芭佬 說...

山芭佬看你甘支持汇丰.哈!甘我又好识做甘支持下你!请检查!

大口仔 說...

徹之進:月結單應該係條例所限,無計。希望遲D用電子賬單。

Chonghoi:匯豐白金卡入場費應該係年薪28萬...都OK啦!

山芭佬:多謝支持呀!

Related Posts with Thumbnails