2008年4月21日星期一

再談公公 (回應"秋")

公公最為人詬病的是他一身的「無骨氣」, 有無料反而是其次。因為一個人無論有料或無料都可以有骨氣, 只要知道自己的位置係邊就得。但係無料偏要扮有料, 又喜跟在真正有料的人身後做應聲蟲, 便以為這叫「物以類聚」, 以抬高自己身價, 狐假虎威。公公的種種行為, 重點不在可恥, 而在可笑。可笑在他根本不能有骨氣、獨立地生存, 但仍陶醉於自己的「名」與「權」當中。
此外, 認同在職場上的確需要為自己做MARKETING, 否則光有能力, 而無人賞識, 最後難發揮所長。所以打工仔應該把握時候, 表現自己, 讓老闆看到你的能力, 從而更上一層樓, 才是對自己、對公司「盡責」。

"秋"精要地點出無能力無骨氣的公公為何令人討厭,無料扮有料兼狐假虎威的確大有人在。

無料的人因為懂得說討好老闆的話而得其歡心,繼而沾沾自喜,當然可笑。我相信每間公司或部門內唔多唔少都會有一至兩個呢類人存在。點解佢地會得權呢?好大機會係因為老闆需要人對其絕對服從,從而提高自己於公司內的威信有關。事實係可悲同可笑,但我地又唔能夠否認呢類公公因為成功幫自己於公司內找到"市場定位"(無料但老闆需要)而生存到....

另一方面,大口仔覺得有料但同時又得老闆歡心的不可歸類為公公,但有好多人會將兩者渾為一談。如果一個人有料有能力同時又甚懂"管理老闆",我相信呢個人有朝一日,好大機會可以一人之下萬人之上,我會稱之為公司內的"大紅人"。

大紅人與公公的分別,重點在"管理"呢兩個字上,不是盲目討好。

你身邊有冇呢種人呢?你又會點為自己在公司或團隊內"定位"呢?

有能力但別人看不見,何止對不起公司,最對不起的,其實是你自己!

5 則留言:

Ustortoise 說...

有一個比較有趣observation...我公司好小有"公公"出現,我覺得可能係同公司結構同行業發展有關。當成個行業個餅發展好快而且公司勁唔夠人手,d"公公"就會慢慢消失。當然要再加上公司結構要配合-->責任可以清析分配同追究,"公公"會自自然然生存唔到而離開。

大口仔 說...

大口仔覺覺公公幾時都有生存空間,只要公司內的老闆需要的話!差在係多定少....

責任可以清析分配同追究的公司只在烏托邦,實際上公司同股票市場一場,短期睇係絕對無效率的。

CUP 說...

公公的確是無處不在!

有料(有小弟弟)的人, 就不可歸類成公公了......呵呵.....

匿名 說...

嘻嘻, 換著我係一個老闆, 我都希望有個唔要臉的人去幫我做D唔要臉的事, 咁老闆就可以繼續扮好人了.

大口仔 說...

隨笈:有料又得老闆歡心者,好多時都被誤會成公公,但兩者有根本性分別....級數差好遠。

ZOE:BINGO,完全講中公公的生存價值。你話一間公司點會無公公?

Related Posts with Thumbnails