2008年8月4日星期一

匯控2008年中期業績 (大口仔讀後結論)

"醜婦"終需見家翁,匯控2008年的業績,相對之前多年來的輝煌,一定係其醜無比。

但醜陋背後,2008年股東們會否有機會見到曙光呢?數字背後,各位又有甚麼睇法?

大口仔說過視每次匯控公布業績為一件盛事,今天特別請了半天假(其實本身都有少少唔舒服),坐在電腦前等待4:30pm匯控公布中期業績,於晚上再download中期業績完整版,從頭到尾睇了兩次,再將之同2008年第一季業績預視、2007年全年業績作比較。

讀後,想寫的要點很多,恕大口仔未能即晚寫一篇完整分析文章同大家分享(其實都好似未試過即晚就可以出文)。

不過知大家心急(今晚筆記的流灠人數再破記錄),所以不怕厚面皮,不知廉恥地未寫論點,先寫大口仔對匯控2008年中期業績的讀後結論....

大口仔得出的結論係....匯控2008年的中期業績"優於大口仔預期"!

我唔敢,亦唔識去估計"市場"對匯控2008年中期業績的反應將如何,但大口仔今晚是懷著相當滿意的心情接收匯控這份業績。

點解匯控股東應佔溢利倒退29%、上半年撥備準備上升58%,咁醜樣的業績大口仔都收貨?仲話優於自己的預期?分析文章後補....

7 則留言:

匿名 說...

Hi, 大口仔:

明天港鐵公佈業積. 會不會有派息?

Jo 說...

其實都預左廿幾三十年的投資, 都唔會為左個1, 2季的"差"放棄架啦, 大家放長雙眼睇下佢添咯~

匿名 說...

大口仔兄...
你講得無錯.....我好期待你對滙豐業績既分析(相信好多人都等緊你....)
加油呀......

(SORRY....小弟明白呢D野唔應該成日靠人....但係我昨晚PRINT左出黎睇....又真係唔係好明....只係知佢賺少左錢....又唔知厠按撥備完未..~_~......希望透過你既分析...我將來都可以睇得明....再一次多謝你....^_^)

新手苦榮

Jay 說...

期待大口仔行內人分析!

richmapoor ma 說...

請保重.

熱切期待你的分析!

Richmapoorma上

ET仔 說...

等著你的分析!!
小弟都廢up 左幾句:
http://hk.myblog.yahoo.com/etchai2002/article?mid=4803

快d 出post.^^

大口仔 說...

internet easy money:大口仔無研究港鐵喎,不過斷估都有息派掛?

Jo:當然唔會,不過都要不斷跟進營運情況。

新手苦榮:哈!大口仔會好好努力的,今晚睇住要點跟進先,你有咩唔明可以隨便問,不過真係要試下自己睇先會進步。:)

Jay:謝謝!

好媽媽:今日好返好多,謝謝支持!

ET仔:等我又參考下你寫乜先。

Related Posts with Thumbnails