2009年1月27日星期二

車公廟第27號籤

鄉議局主席劉皇發今年為香港求得第27號籤,屬下籤,籤文全文是:「君不須防人不肖、眼前鬼卒皆為妖、秦王徒把長城築、禍去禍來因自招。」

大口仔家住沙田,自細跟父母年初三拜車公是指定動作,記憶所及,無論是政府每年為香港或父母為家裡求的籤文,事後看的確是準到不得了,唔係剩係計上、中、下籤準唔準,其實細看籤文先中到應!

還記得2003年沙士一役嘛?

還記得早幾年香港一航風順時的上籤嘛?

今年行會新貴為香港求得下籤,大口仔唔會怪佢,跟本2009年要衰搵邊個求都係下籤,反而留意籤文作警惕才是上算,一句"禍去禍來因自招"都夠香港人好好反醒了!當然,信則有不信則無....

大口仔祝大家Happy 牛(Liu) Year!牛氣沖天!

6 則留言:

肥魚爸爸 說...

信不信由你,上午求得下簽,晚上就先來個火燒煙花船,這又是否應了“禍去禍來因自招“?

匿名 說...

I do believe that it reflect the real situation of Hong Kong, but I would like to know the exact meaning of the "籤文"!!!

大口仔 說...

肥魚爸爸:真係信不信由你。

匿名:籤文的推說因人而定,自己推測一下吧!

若缺齋老人 說...

小弟奉行孔老二政策:子不語。

阿爾伯特 說...

本來無一物,庸人自擾之 :)

匿名 說...

嘈咩丫, 撈埋嚟做瀨尿牛丸丫, 笨.....

香港, 衰就衰在一班只係嘈嘈閉, 但又有民意做免死金牌既議員. 做咩都插, 一定要順你意既先得, 做宫者, 做咩都做唔到.

就算HIGH 晒嘢時, 好似沙氏咁, 一個二個都唔會團結, 所以, 市民唯有靠自己行多步.

Related Posts with Thumbnails