2009年11月2日星期一

招行的第三季

大口仔筆記@Facebook (最新擁躉:320)
大口仔筆記@Twitter (10月25日正式開放,現有26位followers)

早前提到中資六行,最有興趣的是中行,原因係估值低及有資產回撥概念,事後證明想法被市場證實。

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20091030/LTN20091030186_C.pdf

到今日,中資六行中,大口仔最有興趣的是招行,雖然2009年第三季的業績在六行中穩守最尾,但當息口回升及供股完畢,一切有關招行的將會不再一樣。

永隆銀行一定是買貴了,但買貴唔代表買錯,只要價格已經反映,壞事將會好快變成好事,整合工作越見順利亦是事實,3年整合,5年成功是管理層的目標,夠長命的讀者何妨放長雙眼?

不過招行現價超貴,若未來2-3個月市況轉差,可等候供股前的3倍PB以下買進,現價計係$16左右。

沒有留言:

Related Posts with Thumbnails