2009年11月14日星期六

印度上市後的渣打估值

渣打近期的升勢早已超出大口仔的預期,上星期五收報$217....

受惠弱美元、新興市場的高速發展及印度上市的利好消息影響,股價升是合理結果,只是作為投資者,咱們仍然要了解渣打的估值是否仍然合理。

人人心目中比尺都唔同,大口仔能為所讀者做的,是為大家綜合一些可以在網上搜集到的資料,提供一把量度渣打的尺給各位。同檯食飯,各自修行,各位的投資決定只要對自已負責好了。

市傳渣打在印度上市最少會籌集10億美元,以發行價$200計,將發行3,875萬股新股,再加上2009年全年估計賺40億美元,以派息比率37.5%計算,2009年的保留盈利有25億美元。

若渣打於2010年第一季成功於印度上市,計及新發行股票,到時的總股數為20.2億股。2009年的保留盈利加上隻資金額將會為渣打的股東資金增加35億美元至290億美元 (每股資產剩值為$111.5),有形股東資金為226.66億美元(每股有形資產為$86.95)。

現價計渣打的2010年的PB經調整後為1.95,TPB為2.5。

1 則留言:

Charles 說...

大口仔先生,我一向都有睇開你個blog,知道閣下睇好渣打主力發展新興市場例如印度、亞洲、中東同非洲等能幫助集團穩定增長既長遠前景。但其實係眾多新興市場中,估計未來十年暫時都係以中國既增長速度較快,直至中國人口老化問題日益嚴重,先至會慢慢俾印度等等新力軍追上,咁如果真係要有所取捨的話,又會唔會以國內銀行比渣打稍勝一籌呢?因為始終渣打係中國既業務方面始終佔集團業務既%較細,而且中國同印度對外資亦都掣肘多多,發展始終唔及當地本土既企業,所以係未來既增長速度方面會唔會比已經係當地市場坐穩龐大業務既企業稍遜呢?其實在下都好欣賞渣打既管理層同業務前景,但無奈資本有限,因此要從國內銀行與渣打之中有所取捨...未知閣下可唔可以提供一點意見?謝謝

Related Posts with Thumbnails