2010年5月10日星期一

南華出戰16強,全城誓必入場


兌現自己年初許下的承,今年最少兩次入場支持南華,明天會同朋友一齊買票入場支持南華打亞協盃16強對阿爾利化賽事。

愛南華(及羅生)不空口講白話、不過份要求、專心做好自己、明知不可為而為之的精神。這幾年無乜邊個香港人可以想像本地波可以在開賽前一日"預售"超過12000張門票,無乜邊個香港人可以想像無支援、面對不公平環境的本地波可以打開一遍天,但不埋怨,努力做好本份,最後還是會得到社會及國際認同的。

如果閣下有留意南華及羅生近幾年的努力,你都會支持大口仔的講法,小小心意,幫南華在大口仔筆記內賣廣告,希望明天再一次紅爆全場!南華加油!

香港地無乜娛樂可以同超過10,000人一齊分享,希望你唔好錯過機會!大口仔約定你明天入場!

2 則留言:

匿名 說...

除左睇波,聽演唱會都可以萬人同享的。
仲有馬拉松....
ENJOY YOUR TIME!

Oscar 說...

have fun...

Related Posts with Thumbnails