2010年5月26日星期三

死去活來....

指的是大口仔的病情,不是股市....

這幾天都在被病魔折騰,先肚痛、後頭痛、再發冷,氣急敗壞地走去家庭醫生看病,換來醫生一句:你睇醫生唔洗錢都咁遲先黎?現在成身都係菌....",汗顏之餘以一個懶字總結。看完醫生後捧著大包細包藥回家,吃飯,吃藥,八時多上床訓覺一直到今朝,出奇地,好似好返哂咁!難度醫生的藥是仙丹?

康復,又要作戰....

其實個股市都死去活來,所有重要位穿哂,多位戰友撤退、封BLOG、反手造淡,大口仔反而比較平靜,可能因為在21000左右減持了部分持倉,現在的部位是正常以下水平,心理壓力不大。

再跌歡迎,回升亦可喜,跌市如此,可以繼續專心溫書了!Happy Investing!

5 則留言:

匿名 說...

知足, 謙遜, 平常心.

匿名 說...

港股昨天的大跌有可能是終極一跌, 牛市二期宣告結束, 正式進入牛三. 今天港股開始築底, 建立穩固基礎, 俟後股市會升升跌跌, 踏進漫長的上升軌道. 預料人民幣在六月將會開始升值, 歐美股市亦相繼調整完畢, 上升動力蓄勢待發, 而環球通脹持續溫和, 各國政府推遲加息步伐, 凡此種種均有利資金進入股市, 推升資產價格.

匿名 說...

康服? 粉領?

若缺齋老人 說...

無須要做淡,尤其成街人都睇淡係令人高興既事。

匿名 說...

整固未完

Related Posts with Thumbnails