2009年2月21日星期六

借錢 (1)

有網友問大口仔點解呢兩日無寫筆記,其實係因為一個朋友....

早兩日某死黨11點幾打電話俾我,接電話果刻自己已經有唔好既預感,因為我呢個朋友好少主動打動話俾人,無緣無故打黎一定有事,再加上佢打俾我之前已經失蹤左一年,以往佢每次必定出席的聚會佢都無再出席,所以同佢詳談之前我已經有心理準備。

果然不出所料,寒暄幾句之後,佢就問我借錢....

講真,借既數目唔係好大,就算當俾佢應急大口仔都無所謂,但再同佢傾深入D發覺佢既問題唔只係錢,仲有佢既理財態度,如果唔幫佢解決呢個問題,借多多錢俾佢都無用。

於是當晚同佢傾左好耐,勸佢勇敢企出來接受朋友既建議,用左唔少時間幫佢搜集"債務重組"既資料,再約佢出黎面對面傾。

咁樣做用左我唔少時間,但大口仔覺得值得!

8 則留言:

山芭佬 說...

其實山芭佬唔系好想借錢俾D朋友,最大原因唔系因為怕他唔還錢,而系好多時候借左錢俾朋友后,結果連朋友都沒得做。所以避免會有甘嘅情形出現,山芭佬一直都唔會借錢俾朋友!得罪都唔怕。

如果他因為山芭佬唔借錢俾他就唔同山芭佬來往,甘其實呢個朋友號極都有限。

題外話:山芭佬前天又趁火打劫左匯豐,價錢在56.00.雖然有老友同山芭佬講話,最后就等個業績出來先,但山芭佬一D都唔驚,大佬!56.00哦!如果用PE(唔知你地叫什么!),重平過大馬嘅任何一間銀行。SO,點解唔投資?

大口兄又有D什么意見?

若缺齋老人 說...

大口兄既態度岩,唔令佢面對問題單是借錢根本冇解決到問題!

閒人 說...

大口兄真係夠朋友!

我覺得匯豐自已冇問題,但現在美歐把銀行國有化的趨勢有機會減低匯豐的兢爭優勢,使未來匯豐復甦減慢,甚至市佔率下降。

大口兄如何看?

匿名 說...

一真都係cdr,睇左你個blog好耐, 多謝!

千祈唔好借錢比你朋友, 佢問得你借已經冇當你係朋友. 過來人經驗,一蚊都唔好借.

你代入向人借錢個角度諗下就會明, 連銀行都唔肯借錢比自己, 自身還款能力已經好有問題, 錢財身外物, 大不了破産從頭再來, 無謂連累朋友, 如果仲有當你係朋友... 唔通自己d錢先緊要, 朋友d錢唔緊要?

N/A 說...

借錢俾朋友真係要預左他日無錢還兼無朋友做 !

imak 說...

x2!不過, "債務重組"既利息好高架!

Unknown 說...

借錢是否不當朋友,我不清楚,但人總有需要時候,不管係公司要流動現金,或銀行要預備金,借出去就要有心理不一定收得回來,特別是非生意收息那種.
最近借了錢給人,那人因為需要保證金那類,放在戶口兩三個月至交易完成,本身資金困在股市,現在提出將有隕.
剛有筆錢不等用就借了,我想是運氣,他沒有超出他的信用額,若要我借錢賣樓給他可能要想想,若手頭有先給他,還問題不大.
若他像劉備借荊州,就輸給他一次吧!

大口仔 說...

山芭佬:大口仔每個月都打劫,無打算停。

若缺齋老人: ^^

閒人:國有化的銀行無可能損害到匯豐,反而各國刻意押抵利息先慘。

Related Posts with Thumbnails