2009年11月21日星期六

賭場

落船,成身"軟賴賴"咁爬返屋企....

我係個種買$200大細都會手心冒汗既人,今次過大海,去了朱古力賭場出了幾次手汗已經覺得不得了,心臟差d負荷唔到。奇怪既係,平時係香港個大賭場返工,幫客戶落注一千幾百萬我又心安理得,信心爆棚。

都話有賭場既地方就永遠有賭仔、疊碼仔出現。唔理你係澳門定香港,賭仔輸錢後永遠都會話無下次無下次,斬手指戒賭,不過,月尾出糧後又好似患左失憶症咁"玩返兩手",仲越賭越大。

香港呢個賭場,自三月份起又開始人頭湧湧。當一個又一個末日博士被打入冷宮,賭徒們又再興高采烈地大叫"三邊、三邊"、"吹、吹",盡情投入。

閣下冷眼旁觀?你既事!其他人一樣今朝有酒今朝醉,繼而身家暴漲,冷靜的人就眼看存款戶口的錢收到每月$0.1利息。到你心血來潮想玩返手?Sorry, the party is over....下次請早!

Tabo作為香港賭場疊碼仔既代表,除了不斷為國內大款煽風點火,間唔中抽下水搏打賞之外,仲有乜可以做?

4 則留言:

若缺齋老人 說...

開賭場幾時都好過自己賭架啦! XD

匿名 說...

民行一手中簽率30%
抽六手穩中一手

Edric

匿名 說...

....................................................................................................

匿名 說...

賭博乃病態行為, 小病者輸錢, 大病者輸掉人生.

Related Posts with Thumbnails