2008年6月23日星期一

大口仔筆記 - 得獎了!

今晚放工後返到屋企,照例的打開電郵信箱檢查新郵件,突然發現收到BloggerAds的得獎通知電郵。原來早前大口仔參加了BloggerAds的黃金寫手計劃,為"104人力銀行"寫了一篇分享職場求職經驗的文章,得到了分享文章比賽的大獎。

文章以分享"我的第一份工作"為題,寫出自己還是社會新鮮人時的第一份工作經驗,再按內容及瀏覽人次評選。大口仔筆記得到的是"薑是老的辣之大辣獎",是比賽中最高等級的獎項,獎品是台幣1,000大元。

坦白講,大口仔當日參加比賽只是玩票性質,反正都想透過筆記同各位讀者分享職場心得,又一直於筆記刊登由BloggerAds提供的廣告,心想一試無妨,想不到最後真的獲獎了。

一直以來,大口仔寫筆記只為分享,希望可與最多的人分享自己的投資理念、職場心得及生活體驗等等,不為賺錢,於筆記內刊登的Google及BloggerAds廣告收益 (包括黃金寫手比賽得到的台幣1,000元)亦打算全數捐贈"苗圃行動",支持中國的教育工作。

以後各位每一次到訪大口仔筆記,每一次Click筆記內的任何廣告,都將可間接幫助中國有需要的學童。感謝大家一直以來的支持!

比賽文章重溫我的第一份工作
參加BloggerAds廣告計劃用 BloggerAds 替公益盡心力

PS. 若各位網友希望與大口仔筆記互相友好連結或交流意見,歡迎電郵到tabodiary@yahoo.com.hk

17 則留言:

Karim Lui 說...

恭喜曬=]

ET仔 說...

很厲害呀!!!
恭喜, 恭喜!

ET仔 說...

以後各位每一次到訪大口仔筆記,每一次Click筆記內的任何廣告,都將可間接幫助中國有需要的學童。感謝大家一直以來的支持!
==> 原來大家都會用廣告收益作捐助,那麼我們就要互相支持下。

K 說...

恭喜晒!

睇泥我會在我的blog度加個友好連結俾您呢!

又, 我都有興趣出年的"BloggerAds的黃金寫手計劃", 雖則我唔係金融銀行界(以前係, 不過一個月貨仔), 但一直都樂意分享HR的所見所聞, 可否告知如何參加呢?

柴娃娃 說...

大口仔, 恭喜晒!!!

寫的很好....

Hana 說...

恭喜晒!

大口仔 說...

Karim Lui、Addison、hana:多謝支持!:)

大口仔 說...

et仔: 係呀!一早就決定將收益捐俾"苗圃",大家都加油,寫多D好文章俾讀者睇,賺多D廣告收益拎去做公益。

有興趣互相連結嗎?

大口仔 說...

Karen (Sze): 多謝支持,我都會將你放在友好連結內。

其實黃金寫手計劃係BloggerAds替客戶舉辦的文章比賽,每次都有不同的產品或目題供寫手選擇。

大口仔參加的是由一間人力資源公司贊助的文章比賽,所以同工作經驗有關,最近他們正舉辦另一個關於"找工作"的,你有興趣可以按本文關於"參加BloggerAds廣告計劃的連結,參加計劃後選擇再參加黃金寫手計劃,就可以隨意揀不同的題目參加了。

你寫的HR所見所聞我都有睇,寫得好好呀!俾心機!:)

匿名 說...

恭喜!!!

渣估 說...

恭喜晒!! ^^

CUP 說...

恭喜!! 幾時會出書?

大口仔 說...

Faylam: 多謝哂!:)

渣估: 多謝!我日日追你在蘋果的副刊欄。唔知你買左藏春閣俾世伯未呢?haha

隨笈:唔好玩大口仔啦!邊個會為大口仔做蝕錢生意? :)

Marshmallow 說...

恭喜恭喜!

>>要清楚知道自己的目標, 要把握機會裝備自己

呢兩樣已經不簡單啦,繼續努力!

大口仔 說...

marshmallow: 多謝多謝,大家一切努力!

山芭佬 說...

恭喜晒!大口兄!在你这里确实能帮补我在大马所缺乏的讯息.特别是关于汇丰的资料.多谢晒!

其实山芭佬也和你一样,在开始写部落,放广告的同时已经打算将所得到的广告费募捐出去.希望我们多加努力吧!加油!

大口仔 說...

山芭佬:大家結拜做山賊,有消息當然要一齊分享,唔係點做世界?

大家一齊努力,寫多D好文,賺多D廣告錢去做公益。:)

Related Posts with Thumbnails