2008年6月25日星期三

馬時亨辭職

大口仔昨晚9時放工回到家中,正準備享用因肉價急升而縮了水的燒肉油雞飯之際,突然從房裡聽到新聞報導有關商務及經濟發展局局長馬時亨因病辭職的消息,心裡第一個反應係:咁可惜?


可惜,係因為馬局長係少數在董建華問責局長制下,從公務員體制以外招攬,又做得相對出色的金融界人才。雖然佢一上任就落筆打三更,因仙股事件差點攪到要下台,但在事件過去後卻可站穩陣腳,一點一滴地建立起自己能幹的形象,在退下來時贏得不少掌聲。

可惜,亦因為馬局長以金融界業內人士身份,減薪、勇敢地離開自己CONFORT ZONE投身政界,為市民效力。他的六年任期為我輩香港仔、金融界新晉作了一個很好的示範作用,話唔定大口仔就係因為馬局長這六年示範,將來都會嘗試投身政界。

為馬局長的健康祝福、為馬局長的貢獻鼓掌,身體健康真係好重要!

PS. 可唔可以唔好俾蘇副局長署任住?好驚喎....如果當初佢唔放棄外國國藉,情況係咪好攪笑?

8 則留言:

learning path 說...

COMFORT ZONE..............:P

大口仔 說...

learning path: 係呀,正常一個在金融界做得好好的打工仔,年薪過千萬,係無必要降薪加入政府,俾市民、議員質詢的。

佢肯,又面對過低潮,最後能光榮引退係好難得的。

匿名 說...

Medical reason is his excuse only, but I support his clever decision.

大口仔 說...

匿名:願聞其詳!:)

無名 說...
此留言已被作者移除。
無名 說...

Hi,
hm... many reasons, for the first part why I thought it is an exaggeration, see for example below, or more recent news today.
http://singsit01.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1224744
:)
bravo

K 說...

馬局長算係由一個民望低的局長做到依家民望多了少少的局長, 任內好多麻煩野佢都handle到(除了仙股), 而且佢算係學得為官之道--面面俱圓, 唔學得佢個老頂要親疏有別!

>>唔可以唔好俾蘇副局長署任住?
我都有個concern o架(不但係國藉, 而且經驗尚淺, 好驚呀)!

祝馬局長早日康復!

大口仔 說...

Karen (Sze): 佢直頭將為官之道發揮得淋漓盡致啦!不愧為金融界精仔,生命力超頑強。不過健康緊要啦,留返條命仔嘆世界好過。

Related Posts with Thumbnails