2008年11月2日星期日

伯樂難求

"好工易得,伯樂難求"

大口仔在職場眼見耳聞真係算得上伯樂的(包括自己),真係少得可憐(大口仔都唔係伯樂)。點解呢?主要原因可能係"人都係自私的"。

不是嗎?一個團隊整心合力創出佳績,試問有幾多個老闆可以放得下自己,將功勞讓給下屬?試問有幾多個老闆覺得下屬所作出的貢獻會多於自己?即使老闆真係咁大方,肯將功勞讓給下屬,但老闆表揚下屬的手法又是否高名呢?笨拙的推薦手法只會為下屬的仕途帶來反效果。

又當老闆的心空廣闊,推薦技巧一流,但如果公司因為你表現出色,要將你升職到另一個部門幫手,你頂頭上司的心空又可唔可以繼續保持廣闊?可惜的是,大部分的所謂老闆,都係自私、高明手法欠奉及不會將你"外借"之輩。

大口仔的職場生涯中,算得上伯樂的只得一個!可幸的是,如果你把握得到,一個便夠哂數。

5 則留言:

N/A 說...

伯樂真係難求 !

安諾勿斯 說...

十分認同,小弟都係成日掛「揀工不如揀老細」係嘴邊。可惜,可能人夾人緣,小弟都未撞到真正o既伯樂,希望各位師兄(包括小弟)可以早日撞到啦!

匿名 說...

又係我~
多謝你繼續講呢個topic
上面個位blog友都講得好岩
「揀工不如揀老細」
我而家正面對同一個問題
老細有咩就自己收收埋埋
我做左幾多 做左咩野 大老細未必會知
我直屬老細可能係一個永遠唔識讚揚下屬既人
問題係好多同事都睇得出我係應該被promote既一個
有時做左幾多野, 同事都會睇倒
大老細真係唔知~
面對住金融海嘯, 俾promote既機會又少左啦~
p.s. 我都係銀行做架~

大口仔 說...

巴林:係呀!

安諾勿斯:大口仔遇到過,但升職後就各奔前程,伯樂成為了我的良師。

匿名:有冇辦法表現俾老闆的老闆睇?

匿名 說...

大口仔你好

正如我之前所講
而家係金融海嘯之中
銀行中每個人都為求自保
根本唔會理你做左d咩 表現亦唔多理你
係咁既時勢 每個同事都只怕俾人炒
我自己既表現心中有數 要栽一定數唔倒自己
自己都唔expect今年會有bonus, 加人工都唔望有
難道要我陪銀行一渡過呢幾年既低迷?
事過境遷後又會有誰記得?
過後回想 那些人還會在嗎?
雖然 我自己都深信時間能証明一切
但我有幾多個黃金時間呢?
究竟是去是留呢?

小界

Related Posts with Thumbnails