2008年5月6日星期二

你財理財


無論看君是屬於那一個年齡組別,你一定都有各種理財需要:
  • 你大學剛畢業,急不及待的投身社會,找自己的第一份工作,正思考點樣用第一份人工去吃喝玩樂,可惜....係政府份GRANT LOAN STATEMENT應該已經寄到你門口,斷估未來生活仲慘過大學時期....

  • 工作了兩三年,政府的舊債漸清,人工又踏入上升軌道,正從比拎綜援好一點的生活爬上來,看似希望在人間之際,腦內突然醒起要自我增值,讀返個MASTER傍身,四處打聽之後,發覺學費兩年原來要十幾萬,頓時腦交戰,讀定唔讀?係咪又要節衣縮食先?

  • 終於都決定去搏一舖,自我增值,計落每個月都應該可以剩返兩三千去買PSP同NDS,點知拍拖7年的女朋友"突然"話想一齊儲錢,心諗呢次大件事,唔通....

  • 無錯,女朋友阿媽突然想佢個女快D結婚,經過一輪建設性討論 (妥協),落實結婚大計,每人每月儲幾千,出年拉埋,PSP同NDS計劃告終....

  • 好彩經過一返努力,憑自己本事終於都升到職,GRANT LOAN還完,人工又加左,心諗今次掂喇!正諗住出返架二手車玩下....

  • 老婆話要恭喜你,BB出世喇!即刻掉屋企D車王雜誌,免得觸境傷情....

  • BB出世喇!好彩兩公婆一齊努力,公一份婆一份都叫做頂得住,請埋工人都仲有少少錢剩,但心諗仔細老婆嫩,今次唔好咁天真同傻喇,諗下理財啦....

  • 但係....乜野叫理財呢?好似從來都無人教喎,亦無財可理....

  • 錢,好似從來都未到過自己手咁.....
以上片段,純屬虛構....

但大口仔相信不少年輕才俊都總會層經面對某些類似場面。當時(或未來),你(會)點面對呢?

今時今日好多人都識講"理財"呢兩個字,但識講同識做係兩回事,當你面對前途、進修、結婚、置業、生兒育女、轉工、家庭保障、投資及退休計劃時,你自問可唔可以好冷靜同有計劃咁面對呢?

過去幾年,大口仔正正經歷以上種種,發覺以上提到的每一件事都對自己以後的生活影響深遠。

大口仔發覺理財並不是單純地等如投資技巧,其實理財同生活模式、工作選擇、組織家庭、稅務管理、投資技巧等都係一環扣一環地互相影響。

之後有時間會講下自己對選擇工作、進修、結婚、置業、生兒育女、生活模式、退休計劃等各方面的個人睇法。

相關文章:

農曆新年、鏗鏘集、綜援

6 則留言:

SKC 說...

很有共鳴,期待你的文章

匿名 說...

This is good stuff, may I use it and refer to your blog?
There were other blogger saying "港大畢業生去年薪金約萬七" and hence will support the small - mid housing market.
I don't agree with that theory. I think they just got lucky to get this high salary and there is no guarantee it will last.

Jay 說...

期待中!

N/A 說...

我覺得最重要係增加非工作收入 & 減少不必要開支 (並不等同過份節儉) !

山芭佬 說...

山芭佬觉得没有不理财,只有理得好或理的坏.
每个人的一生都难免不了和钱打交道.能未雨绸缪最好.
增加被动的收入是一个好好的方案.山芭佬希望在2016年可以靠被动收入维持现在的生活.哈!甘山芭佬就可以提早退休咯!

大口仔 說...

摸石過河:當然可以用,註明出處可以了。港大生平均起薪有HKD17,000唔奇,醫生、AOEO、教師、I-BANKER全部都過呢個平均數,大口仔銀行請新人一般都有HKD13,000-16,000,MT去到HKD20,000以上,舊年市好,今年觀望。

巴林:BINGO,大口仔之後都有一篇寫增加非工作收入的,大家不謀而合呢,之後多左交流。

山芭佬:壞理財倒不如不理財,有正確的理財觀念就可以早日達到財務自由了。2016? 似乎你可以早D....:)

SK、JAY:多謝支持!

Related Posts with Thumbnails