2008年5月22日星期四

投資趨勢

總結一下大口仔2008年觀察到的投資大勢....

先旨聲明,不是投資建議,以下只是大口仔透過工作及於生活中感受得到,並相信的投資市場大勢,各位有興趣可以參考下:

  1. 2008年是匯豐股東以低位收集匯豐股票的最後一年。
  2. 台灣股市未來幾年易升難跌,升幅可達一倍。
  3. 香港及中國股市進入漫長的上落市,有波幅但無明顯升幅,為期1至2年。
  4. 絕不沾手中國勞動密集型工業股及輕工業股,幾平都不會投資。
  5. 香港樓市進入漫長的小牛市,樓價會於3年內慢慢重返、甚至超越97水平 (中原指數重返100以上)。
  6. 廉價資金時代結束,全球進入相對高通脹高利息時代,銀行缺水情況將再度出現,樓按、企業借貸息口有上調空間。

10 則留言:

匿名 說...

大致認同閣下的觀點

我主力投資香港股市,但你提到的第三點,其實是有根據,展望未來半年,港股如能錄得溫和升幅已算不錯

認同台灣股係大牛市,但對台股不熟悉,港交所又無台股的ETF,又唔想買基金,不知從何入手

匿名 說...

你說:2008年是匯豐股東以低位收集匯豐股票的最後一年.

請教:應該在那個價位可以開始收集? $125以下? 如果投資期大約是2年,匯豐可以有幾多回報?

thanks!

大口仔 說...

you'll never walk alone:雖然係咁,但揀股得宜收益仍然可以好好,難度高左少少o者,買匯豐啦!哈哈!

香港有台灣ETF喎,遲D CITIBANK仲出埋分行業的ETC(票據),有興趣可以留意下。

匿名:大口仔不作短期股票走勢預測,亦無水晶球算到回報有幾多,SORRY幫你唔到。我只能夠講現價匯豐真係仲好低買!

匿名 說...

係咩,我搵過都搵唔到台股ETF的編號

我想今次要問你攞過"number"了, thanks...

大口仔 說...

you'll never walk alone:大口仔亦首次為你提供number....haha!

領先台灣ETF(2837),花旗的3項ETC與行業指數掛鈎,分別追蹤營造建材類(10800)、電子類(10801)及金融保險類(10802)。

希望幫到你。

CUP 說...

2837 6月先掛牌......

大口仔 說...

隨笈:係呀,6月3號,有興趣可以留意下。

You'll Never Walk Alone 說...

我怕出個隻ETF時,個premium唔慌低得去邊,因為好多投資者對佢有興趣。認同台灣股市可予睇好,但又冇資源研究台灣股,但又唔太想買基金,要再諗諗計

Jo 說...

我都加大左月供金額, #5真係郁郁欲動格局~

大口仔 說...

Jo:大家咁話,我相信2008年會係低位收集匯豐的最後一年。

Related Posts with Thumbnails