2008年7月5日星期六

一仗功成萬骨枯

某日晏晝,銅鑼灣午餐吹水會議....

「喂....你地有冇睇壹周刊?單野終於都爆左出黎....」在"渣兜"銀行企業銀行部任職,甚得老闆歡心的"偉文"故作神秘地講。

飯局中的其餘三人,包括我自己,都不約而同想起近日在銀行界鬧得非常火熱的一單新聞。

在"兜把星"CIBM搵食,平時講野大大聲的"康記"率先發難:「駛唔駛講得咁細聲?阿黎生本雜誌咁賣得,依家通街都知啦!你講鴻興印刷賣盤單野丫嘛?」

聽到康記咁講,我又加入呢個話題:「唉....真係聽到都心酸,人地任老先生幾十年來苦心經營印刷廠,就係因為一張可能佢都唔係好睇得明o既息口掛鉤投資合約,要拱手將一生心血白白送俾私幕基金.....真係於心何忍呢?」。

其實我一早已經從公司內部線人知道呢件事,敝行某同事都有同任生"做成"呢單一仗功成萬骨枯的生意....

「TABO,唔好扮好人啦,俾著係你,你做唔做先?賣得成呢張"I KILL YOU LATER",分分鐘全年INVESTMENT都到數。話唔定獎都有得拎,即刻升職加人工tim呀!況且任生同佢公司個FC都有責任家嘛!唔通佢地睇唔明都買咯喎?」最後一個午餐會參與者,於"渣旗"銀行甚吃得開的"SAM",用幸災樂禍的語氣講出呢幾句說話。

我無再出聲,只係以兩聲苦笑回應SAM的風涼說話....

我當然知道銀行係一個弱肉強食o既世界,好多時我地只爭朝夕。想做到從客戶出發的宗旨,在激烈的競爭環境下,銀行家們多數都會將呢個所謂"宗旨"放進床下低,仲要搵個夾萬鎖實佢。

鴻興事件,任老闆在商場上打滾幾十年,最後被一張ACCUMULATER合約埋單,千年度行一朝喪,將大半生心血拱相讓俾私幕基金,你話負責鴻興印刷的銀行家應該開心定無奈?

我同偉文、康記同SAM年齡相近,差不多時間入行,現時分別在香港四大銀行的工商業務部搵食,平時得閒會出黎聚下,吹下水兼交換情報,交情甚好。

我地都相信我地四個之中,最少有一個在若干年後可以在香港的銀行界叱吒風雲....

4 則留言:

K 說...

那四個人中, 我估係您那位做"渣旗"的朋友就係您所講可以在香港的銀行界叱吒風雲。

當然, 我的主觀願望那位在香港的銀行界叱吒風雲的人兄就係您啦(嘿!我睇好您呀嘛)!

不過, 講番轉頭, ACCUMULATER唔係散戶可以投資得起的衍生工具, 最近有留意有客戶蝕到要搞記招會要求政府規管(新增的case係XianDai扮靚公司既CEO蝕到要找人求救), 但政府(如證監會)好似唔係點理噃!

大口仔 說...

KAREN: 係?難度因為SAM夠風涼、夠狠?

私人銀行、投資銀行好醒的,一早將投資門檻SET到一百萬美金,證監會將此類人士視作專業投資者,如果銀行唔係詐騙,佢地點投訴都無用。

匿名 說...

唐朝〔曹松〕的《已亥歲感事》:

澤國江山入戰圖,生民何計樂樵蘇?
憑君莫話封侯事,一"將"功成萬骨枯。

意思是:凡是一"將"立功成名,必然會有很多人的犧牲,簡單的說就是"將軍"的功勞是建立在廣大士兵的屍骨上面的。

大口仔勿見怪!

大口仔 說...

Raymond:已查正!確係"一將功成萬骨枯"。大口仔當然不會介意您的指正,歡迎到極!:)

Related Posts with Thumbnails