2008年7月17日星期四

誰來為中產出口氣?

曾特首視民望如浮雲的同時,昨天為"基層"市民開出一張110億的支票,體貼周到的照顧各位的衣食住行....

睇完新聞報導,其實大口仔想講粗口。我含辛茹苦咁日日死做爛做同屋企樓下個看更的返工時間一樣(朝8晚8、一對鐘),你呢個X街大有為政府就同我放血咁放哂我的繳稅加預繳稅!

貨車司機上街抗議,你地減柴油稅....
漁民上街,你地減牌費、增資助....
雞農抗議,你加補償金....
連菲傭你地都要買佢怕?加外傭稅!

好!數目不大我都忍你。但今次你竟然夠膽死繼財政預算案後,再一次屈服於所謂民意,"開倉派米"110億。你可以每次都大有為,但換來的結果又點?借用明報新聞資料.....

新措施未能協助最有需要的「五無戶」
女兒不獲開學津貼,中產婦嘆百上加斤
55萬學生獲1000元津貼,家長嘆杯水車薪
僅綜援雙糧開學津貼受惠,單親母:一年多4500元,只幫少少
各黨支持紓困措拖,惟指無助長遠問題

你話大口仔偏激都係咁話,年初已經代交公屋租金一個月、加一個月綜援,昨天再代交兩個租金及多一個月綜援,又破天荒攪食物資助,做到真正的"開倉派米"。

敢問一句,政府係咪要中產養起所有綜援家庭?綜援家庭一年可以出十四個月糧?仲要嫌少?

大口仔唔反對支援低下階層,但政府開倉派米的同時,可唔可以同時檢討內地人士來港政策?點解內地夫婦在香港生仔,個小朋友自己可以領取綜援?政府可唔可以先檢討油公司、超市的壟斷情況,先考慮減油稅、派食物卷等等?

邊個可以為中產出口氣?出句聲?

12 則留言:

柴娃娃 說...

講得好!!!!!

我看完"曾特首"的預算案也有同感. 有本末倒置的感覺. 他不去檢討綜援的制度/內地人士來港政策而一刀切的派米的做法... 實在不敢苟同.

我們這個政府..好像又在重複頭痛醫頭, 腳痛醫腳的做法...唉..

Jay 說...

內地新移民係要重聚,但係另一邊箱佢係輸入人才方面真係差到無論,得個一千,又咁多限制,再係咁落,係香港做中產分分鐘仲慘過攞綜緩,一有咩嘢$$要出就攞嚟開刀,但係還富時就少過其他人,點解?

而家香港嘅風氣就係有咩唔佔就上街,同立法會議員投訴,伸手問政府拿着數!我地下一代係咁嘅環境下成長只會造成依賴性強、無創造力嘅性格,對於香港而言係好危險,第時競爭力無哂,憑咩同人做乜乜中心呀!

正確應該係提供多d機會比佢地去升level,唔好淨係問丘攞嘢,香港先有出路!

匿名 說...

真係肉痛,一年要交六,七萬稅俾政府咁使...
黎緊公司冇生意,份工可能保不住...
誰來help me??

大口仔 說...

Addison:寫完,過左一日我條氣仲頂住,真係激死!政府真係要檢討下內地人來港及生育子女的大問題,如果唔係你開幾多次倉都無用,你有幾多個110億?

Jay:政府識咁諗就好咯!全世界都爭奪人材,係我地呢個大有為政府咁可愛,不斷輸入內地無競爭能力的人口,又容許父母都是內地人的香港出生子女,以個人身份拎綜援。

唔係話唔想俾人家團聚,但有冇人研究過個影響有幾大?有冇相應對策處理?

匿名:大家咁話,我諗返起今年報稅條數俾政府咁用,真係忍唔住想打爛個KEYBROAD。

陸日勤 說...

最好一次過將所有既錢派晒出去,然後做一個好特首。

匿名 說...

既然窮人這麼好, 而當中產不開心,
就不要做中產啦...
由當中產的一刻,
就有心理準備沒有人會幫你.

所以理財要緊......

大口仔 說...

匿名:大口仔同意理財要緊,亦無侈望過會有人打救,但當中產或有錢人也不是罪,係咪要個個做窮人,等政府打救先開心?你的講法有點本末倒置。

我諗絕大部分中產或有銀人士都不會反對支援弱勢社群,但問題係支援方法是否合理、政府有否想過從根本面去解決問題、受支援人士又是否感因、還有那些可惡的政棍,為了選票而明知不"好"為而為之,不嬲就有鬼!

安諾勿斯 說...

物價急劇通脹,基層工資不升反降,幫助基層真係比較優先。不過,香港政府買哂啲富商怕,只係不斷打劫中產,富商可以繼續自肥,真係好鬼氣頂。再加上,政府對貧富懸殊視若無睹,對經濟問題治標不治本,對個咁o既政府真係無話可說。如果煲呔曾繼續「視民望如浮雲」,呢個政府真係離天國不遠。

匿名 說...

"女兒不獲開學津貼,
中產婦嘆百上加斤."
這正是我的回應.
我的講法沒有本末倒置,
而是一部份中產有這種心態.

我同意扶貧並非只有派錢一個方法.

大口仔 說...

安諾勿斯:大口仔都無話唔幫,但幫左,仲俾人話"當佢乞兒呀?",真係睇到都眼火爆。仲有個政府,可唔可以檢討下移民政策呢?可唔可以管下壟斷問題呢?

匿名:我諗你同我同大多數中產都一樣,我地無要求人地幫我地乜乜乜,我地只要求一個公平,有所作為的政府幫大家有效去運用資源。

我唔係話做窮人開心,但中產人士在今次開倉派米事件中不開心就係事實,如果咁樣諗就話"不要做中產",我真係諗唔到兩者有乜關係。

ANYWAY,多謝你發表意見。

匿名 說...

正所謂長貧難顧,有D人你幫幾多都係貧。你睇下倫敦,好多低技術人頂唔順就會搬走,有能力穩食既就繼續搬入來,市場會自然調節嘎。我地呢?本來應該番大陸養老的依家就唔走等加生果金,擺到明無謀生能力果D仲係甘黎!仲要幫佢地養埋下一代!有時我覺得係香港政府D政策導致更多新移民家庭悲劇儸,本來他們留在内地生活會更有尊嚴。。。

我覺得移民政策應該優先檢討。如果唔係,過多二十年,等新移民生得多中產生得少果一代出身,香港人就知味道!

大口仔 說...

匿名:唔記得覆你留言TIM...SORRY!

係呀,香港政府唔先檢討國內人口移民政策,或遲或早實出事,你有得幾多米派?

Related Posts with Thumbnails