2008年7月24日星期四

安信兄弟

今時今日做賓架,形象可以話跌到落谷低。一個安信兄弟廣告,已經將一眾銀行佬的尊嚴完全粉碎....

在安信兩兄弟大唱:「憑自我,用兩手,追尋大意義。」,用大鐵鎚追擊信用卡怪的時候,市民大眾對於銀行家的印象仲可以有幾好?

仲有UA的幾句廣告歌詞,幾十年o既舊樓、層樓按左俾銀行同未補地會o既居屋,都無問題....

我諗今日市民都覺得問銀行借錢係易過食生菜的,你唔借大把銀行借俾我!

仲記得有一位銀行前輩曾經同我講:「Tabo,你真係唔好彩,呢個年頭先入銀行。過去o既好景你一D都享受唔到。今時今日做銀行,除左target之外就係跑數同爆數,毫無尊嚴可言。」

「以前係點架?」我一心想知道更多,因為前輩講得o岩,過去的好景我真係一無所知,因為我一出道就係咁辛苦。

「以前邊駛做?個個老闆都拍銀行門爭住請我地食飯,要我地貸款俾佢。邊駛sell乜野I&I,o個時工作就係食飯、吹水同食飯,然後同邊個熟有低押咪借錢俾佢囉,間公司唔掂就賣樓。薪高糧準福利好,準時收工,家庭生活美滿.....下刪一萬字。」前輩如是說....

我心諗,有冇咁筍?

不過當初入行真係有少少俾銀行行政人員形象吸引到,HUGO BOSS西裝、IWC皮錶、萬寶龍墨水筆....嘩,幾型呀(我心諗)!

入行幾年,事實同主觀願望總會有少少出入,歷史亦總係美好o既....我明o既我明o既....

9 則留言:

K 說...

想更正一下:
>>十年o既舊樓、層樓按左俾銀行同未補地會o既居屋,都無問題....
係UX至易按貸款(雖然我認為個廣告很無聊, 唱得唔掂, 但勝在深入民心)。

仲有, 安X兄弟, 邦X, X財務同康X信貸真係好進取, 不斷賣廣告, 安X兄弟的廣告都出位過人(記得"情與義"嗎?), 加上手續簡易, 唔駛一小時D錢就到手(我都係聽人講, 自己無幫襯), 難怪唔少客(尤其係樓按同信用咭客戶)都轉去呢D信貸機構啦!

不過, "城市"賓架旗下的"城市"財務都不斷賣廣告吸客, 都好aggressiveo架!

>>不過當初入行真係有少少俾銀行行政人員形象吸引到,HUGO BOSS西裝、IWC皮錶、萬寶龍墨水筆......
咁依家您至少有一樣o卦?
不過, 我N年前見銀行工, 都係俾executive look吸引到而申請, 亦幸運做過一小陣子銀行工, 先同您答到少少咀。

大口仔 說...

Karen:多謝指正,大口仔已更新了文章內容。佢地大賣廣告,然後在高昂的利息中收回成本。其實間間銀行爭生意都爭崩頭,邊個唔AGGRESSIVE?

OH....貪慕虛榮o既大口仔,當然超額完成收購上述虛有其表物品。不過我鍾意ROLEX多過IWC。:)

Karim Lui 說...

您好大口仔,
想向你請教一下在你網誌的左面上方,有一個feedburner的小logo,用作統計有多少readers曾瀏覽閣下的網誌,請問怎麼弄出來的??
Karim Lui

匿名 說...

幫襯財務公司的個人/公司客戶,是不是因為他們信用/抵押品質素太差,所以銀行可以加息賺多一些也不想因風險太大,但是銀行也有財務公司,

大口仔 說...

Karim:請你去feedburner,LOGIN自己戶口,選FeedCount,然後你會看到類似的選項,跟著指示照做可以了。

匿名:對,一般去財務借錢的都是因為個人信貸紀錄有問題,未能在一般銀行借到正常貸款。收貴d係平衡風險同回報的結果。

匿名 說...

銀行的子財務公司和不知背景的財務公司做生意手法,放款及收數有何不同?

Terence 說...

i work in bank too. which sector do u work for? which type of bank? EUR? US? PRC? Local?

大口仔 說...

匿名:兩者的不同好視乎該機構的經營手法,好難一概而論。但銀行經營的財仔的利息比傳統銀行較高,批核條件較寬鬆。

Terence:大口仔做工商業務部。

Karim Lui 說...

多謝大口仔指教..=]

Related Posts with Thumbnails