2008年7月15日星期二

在熊市中以月供增持


今日股票跌839點,聽日可能仲有得跌....

有冇想像過如果你在1997年,中國移動開始由$80的52週新高,向下調整大幅調整期間開始以月供方式增持其股票,到2007年10年間你的回報率有多少?

大口仔無精確計算過,但回報肯定以倍計,但重點何在?

  1. 只要你揀對了優質股份,股價調整期反而是增持良機。

  2. 相同的金額在低位時期可以購入更多股票,令你的回報倍增。

  3. 股份長線看升,在因為市場的非理性令股價升到不合理水平,與其一筆過購入搏摸低,倒不如立刻開始月供計劃,以有效的工具享受股票長線的升值潛力。

  4. 97後中移動股價由最高的$80調整到最低的$14,跌幅80%以上,但恐怖的跌幅反而令你賺得更多(即使到今日步入另一個新熊市)。

  5. 從來都無人可以準確估到熊市底部,曹仁超、林森池、陸東、你同我都唔可以,唔好亦唔值得嘗試。

  6. 最後一點,亦係最重要的一點,現在的匯豐、中人壽、招行、A50都有當年中移動的影子,點解我地唔好好去把握?

5 則留言:

匿名 說...

想快 d 知到大口哥睇好 2628 的原因,而有匯豐支持的 2318 又唔推介呢!荃灣 CITY WALK 又開多一間分行,大口哥有冇去過呀?
005 三年後見 $250 不是夢!

安諾勿斯 說...

大口兄:小弟侯緊5、941、2628同2837,有冇翻入2837呀?

ET仔 說...

英雄所見略同!!
小弟都在月供匯豐,集中投資,只買一隻

大口仔 說...

gigi:中國人壽的好處好多分析文章都有寫,你可以參考下林森池的分析,個人認為已經很全面,遲d有時間先再寫個人對中人壽的看法。至於平保,個人贊同其綜合發展的長遠策略,但她在不對的時間增持了過多負面資產,另外最重要的是,早排巨額集資的舉動對其在國內市場的發展都幾負面,有待觀察影響。

兩保比賽到今日俾大口仔的感覺,打個比喻說,中人壽似聽教聽話的大仔,平保似放洋留學頂心頂肺的細仔,20出頭,能保成材還有待觀察,不過買大仔作長線投資不會死錯人,有數得計。

大口仔 說...

安諾勿斯:好選擇!大口仔的月供選擇是5、2628、2823、3968及匯豐金磗四國基金,5後同你比較下投資結果。哈!

台灣投資方面,我昨天將第三注資金買入富達台灣基金,最後一注會等候6200點左右買入,完成對台灣地區投資的資金配置。2837無買,因為流通量不高。

et仔:匯豐都係我不二之選,不過再加上以股代息,我認為供款金額在整個資產分配策略上已經足夠,所以加入了有關中國的選擇。

Related Posts with Thumbnails