2008年7月13日星期日

以秘密支配別人

你千辛萬苦與目標線人建立互信關係,大家交換了秘密,終於都叫站在同一陣線。但如果你因為一時不為意,將相標線人向你透露的秘密告訴了別人,你之前的所有努力都將會付之流水....

秘密不同是非,是非通常都是無關痛癢的,但秘密是別人向你透露的,不可告人的事實。

別人願意向你透露自己的秘密,某程度上證明了他對你已有一定信任,雖然你的線人無向你說:「警告你,不要告訴任何人。」之類的說話,但你千萬不可以向任何人透露有機會成為秘密的資料,寧枉無縱。

基本上,你知道別人秘密的多寡,代表了你支配及影響別人的力量。

不過前提是那個秘密尚未公開,更重要的是,那個秘密不是由你公開。你一日替別人保守秘密,你的影響力就會日益增強,漸漸與目標線人成為"自己友",組成一個利益共同體。

下次當你的同事,有意無意向你透露他們的秘密,請你表現出你的好奇、關心、感謝,但一定不可以向其他人透露半點風聲,守秘密這種事通常都係"一次不忠百次不用"的。

5 則留言:

K 說...

係o既!明白!

所以您估線人咁易做咩!

又, 您今次呢個post好似講緊另一d野俾我知(或者係: 您插緊某同事也)。

大口仔 說...

確實線人不易做,亦不易搵....

大口仔並不是暗指自已同事,但周遭又確實有很多不知死活,拿秘密當人情的同事。:)

安諾勿斯 說...

「基本上,你知道別人秘密的多寡,代表了你支配及影響別人的力量。」

小弟唔多認同。知人口面不知心,好多假君子會講啲冇攻擊性o既所謂「秘密」,甚至作啲似是而非o既秘密來換取你o既信任,或作為交換情報o既籌碼。

好多時,一有鑊氣,以為自己友,好多秘密係手,佢會第一個「隊」你。有啲平日冇兩句,反而有事會撐你。小弟「領」o野多,「公」事真係要「公」辦,唔會有太多「私」情,所以就萛係對「自己友」都會留有後著。

講開又講,信唔信得過,小弟深信真係睇人,唔係睇佢有幾多把柄係你手。至於支配人,小弟更加唔敢做,做同事都係和和睦睦好啲。

安諾勿斯 說...

唔記得講,第一次留言,多多指教。

大口仔 說...

安諾勿斯:歡迎留言呀!大家多多交流。

大口仔當然同意一個人信唔信得過係首要係睇個人的質地先,但同時,懶理別人說的秘密是真是假,咱們都一定要守口如瓶。

公同私有時好難分的,做事合理,凡事留一線,對換取別人信任好重要。最後一點,亦係最真一點,在職場上信得過的人只有自己,別無他人,之前提到的可用作自保,但任何時候都不建議主動攻擊或嘗試支配人。

你以為自己叻,但好多時都係道高一尺魔高一丈。

希望您下次都會踴躍留言,多交流先有進步。

Related Posts with Thumbnails