2008年11月24日星期一

渣打供股

渣打集團今日中午時段宣佈供股,以每股$45.11,91股供30股,集資18億英鎊,完成供股後,渣打的核心資本比率升至7.4%,一級資本比率則升至9.8%,集團所有董事及主要股東淡馬鍚會同時參與是項供股計劃。

除了供股消息,渣打罕有地同時公佈了截至2008年10月底的業績....

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20081124/LTN20081124110_C.pdf

消息公佈後,不少網友對渣打的供股計劃都感到悲觀,奇怪渣打何以用大幅低於市價的方式供股,亦質疑渣打早前為何拒絕政府注資後又展開今天的供股計劃。

於大口仔看,渣打供股不是壞事,拒絕政府注資的決定亦無錯,我相信當日接受英國注資的銀行有得揀的話都不會接受政府注資,因為不接受注資可保留銀行營運的靈活性,經營及派息政策又不用受制於政府。

渣打以大幅低於市價供股的目標只有一個,就是確保是次供股可獲取大部分股東接受,同時增加資本。作為股東,供股同夾錢做生意無異,如果你選擇供股,供股價的高低其實並不影響你於公司內的利益。錢放在銀行,銀行可在波動的環境下進行對公司有利的收購,或在非常時期過後派回及股東。當然,如果股東放棄供股,股東的權利則會被大幅攤薄。

俾你揀,你想高價供股但集資失敗,定低價供股但獲大部分股東支持而成功集資呢?

大口仔會選擇供股....

14 則留言:

kin992 說...

渣打供股..
會否引起供股潮?
最緊係HSBC 會否一齊跟風?
THANKS

匿名 說...

咁如果匯豐要你供股, 你供唔供呀??

安諾勿斯 說...

食之無味,棄之可惜…小弟選擇「沽」!

N/A 說...

供股的確比政府入股好,但問題係折讓太大,不過我對渣打有信心,所以都會照供 ~~~

匿名 說...

我都選擇「沽」! 由二百幾蚊買左大量蟹貨,跟住跌到落來呢個價,都冇沽過一股…
但係今次對佢好失望。

匿名 說...

小心呀, 淡馬鍚如果要保住渣打香港發鈔行地位 ,它必然會在供完股後再在巿場配售股票 ,以保持它在渣打少於兩成持股量,會對股 價造成沉重壓力呀

Brian Liu(廖匯恒) 說...

叉開話題。

我唔明點解金融風暴過咗咁耐, 咁多公司倒下, 市面上咁多平價資產, 匯控仍然未出手收購? 會唔會係匯控太保守, 定係佢根本唔夠錢?

匿名 說...

大口仔

渣打供股书中说明:“新普通股碎股將不會配發予任何合資格股東,惟將於彙集後在市場上出售,利益撥歸本公司所有。”

请问这里的碎股是指不满一“股”还是一“手”?比如持有100股渣打,应该供32.967股,那么实际是供0股还是32股呢?谢谢!

Mr Water

pisces 說...

Mr.大口仔,

渣打供股书中说明: "HK Record Date for entitlements under the Rights Issue" is "28 Nov, 4:30pm on".

Does that mean:
if we own the 2888 as of Nov.28, i.e. do not sell it on 26 or later, we will be entitled to the right to buy 30 share per 91 share ownership?
In other words, if we buy 2888 today and sell it 27 or later, we are still entitled to the 供股?

Many thanks

匿名 說...

折讓咁大根本係迫所有股東都要供股,你覺得管理層咁樣有冇問題?

匿名 說...

但最慘又91供30 wo, 奇奇怪怪.

martkllauns 說...

HSBC capital adequacy ratio is about 8-9%. It isn't much better than Standard Chartered...

And people probably don't want stock dividend of HSBC at current situation.

大口仔 說...

kin992:HSBC不排除有集資可能。

匿名:要睇下集資目的及定價。

安諾勿斯:賺多D....

巴林:折讓對你的決定有影響嗎?

匿名:失望在於供股?

匿名:淡馬鍚係包銷商,唔一定佢買返啊...

芝加哥的香港人:未有啱價的目標....

匿名:碎股指一股....

pisces-hk:即係如果你到28號收市都未賣,你會有供股權。

匿名:無。現市況夾硬高價供股先有問題。

匿名:奇在哪?

martkllauns:HSBC不排除有集資可能。

匿名 說...

假如HSBC真是集資,股市會跌多少?

Related Posts with Thumbnails