2009年2月18日星期三

東亞放榜 (2)

東亞一如預期,2008年盈利衰到貼地,但全年巧妙地保持有盈利,時間有限,唔打算引述東亞的業績細節,但有幾個點想講:

1. 存款比擠提前增長了13%,好現象!
2. CDO全數賣出或撥備,我反而想知有幾多係賣出,有幾多係全數撥備!
3. 點解中國的撥備可以低得咁緊要?
4. 費用收入輕微倒退,投資相關的費用收入佔整體收入有限....
5. 李大少同李二少係咪會同邊個接班?
6. 寶Baby話郭生買東亞佢唔知,但大家份屬老友!似乎老友都可以收購李家祖業而唔需要通知你一聲!

維持東亞在本地銀行中的次選地位....

13 則留言:

Jim LO 說...

which one is first choiceof local bank?

大口仔 說...

Jim LO:恆生!

匿名 說...

質素首選係恒生, 但摶一摶唔駛咁頻摶既話, 東亞係穩膽....

柴娃娃 說...

大口仔.. 參考一下這篇文章, 幾有insight~

上市公司的另類特殊利潤
http://centralblogger.blogspot.com/

若缺齋老人 說...

"但全年巧妙地保持有盈利" <- 哈哈好鍾意你E句o者! XD

But anyway,就算唔講佢"巧妙地"保持正數,整體而言都表現出穩健作風,絕對冇班末日派講到咁誇張!

匿名 說...

想問下 中銀香港 點睇?

bittermelon 說...

"全年巧妙地保持有盈利",哈哈,一語中的,妙! 我估佢地揾呢個"巧妙"出來時都揾得幾苦辛下。

匿名 說...

你早前好像提到若持有渣打貴貨供股後可於$78位置溝貨, 請問策略有沒有變 ?

匿名 說...

東亞放榜對匯豐有沒有一些啟示呢?

大口仔 說...

匿名:恆生的質素及投資價值都比東亞高。

Addison:好文,解釋了銀行的債務重估收益不如外界般想得夾硬來。

若缺齋老人:整體黎講OK的,最擔心佢D中國業務。

匿名:中銀香港暫時唔睇,出左業績先算。

Bittermelon:都唔辛苦既,最慘都係管理層無獎金出啦!如果唔係分分鐘見紅。

匿名:無變....

匿名:有,就係匯豐的香港業務好打有限....

Jim LO 說...

但恆生的爆升速度及波幅不及本地其他中小型銀行,例如:302、349等等

匿名 說...

Hello, will you make any prediction on the profit of HSBC before the result announcement? Do you think the profit will drop more than 30%? Seems everybody expecting HSBC cut the 4th Q dividend, though I think they are able to hang on a while by giving higher payout ratio as before. How do you think?

大口仔 說...

Jim LO:何以見得?

匿名:我估匯豐2008年的盈利倒退40%。

Related Posts with Thumbnails